A generátor igazán csak a pilótában okozott feszültséget

Rali
Rali
Ralikrossz – Mózer Attila a harmadik rajtkockából kezdte a döntőt, ám a technika ördöge közbeszólt.

Mózer Attila Balszerencsésen kezdte a szezont a máriapócsi RabócsiRingen. A nyíregyházi pilóta a ralikrossz országos bajnokság húsvéti nyitányán a SuperCRas kategória fináléjában a harmadik starthelyről indult, ám végül nem tudta teljesíteni a hat kört, idő ki kellett állni. Pedig a szabadedzésen és a három selejtezőn is jól muzsikált a több mint félezer lóerős Skoda Fabia.

– A döntőig minden jól ment, éreztem az autót és jó tempóban körözhettem – kezdte visszapillantását a futamra Mózer Attila. – Aztán amikor eljött a finálé startja, felakadt a gáz, elromlott a generátor. Amikor volt feszültség, jól működött az elektronika, aztán egyre inkább elszállt az egész. Nem volt töltés, amíg az akksi bírta, addig mentem, aztán nem erőlködtem és az ötödik kört teljesítve kiálltam. Így kaptam bajnoki pontokat, ami jól jöhet majd a végelszámolásnál.

– Bosszantó, hogy ilyen hiba miatt nem sikerült jobban teljesíteni, hiszen egyre inkább érzem az autót, a vezetéssel nem volt semmi probléma. Egyébként azóta már orvosoltuk a problémát, de számítógéppel még ellenőrizzük a rendszert, hogy a motorban okozott-e kárt a generátor meghibásodása.

– Bízom benne, hogy nem és április végén, a Kakucsringen technikai gond nélkül tudjuk majd zárni a második fordulót.

KM-ML








hirdetés