A hulladékgazdálkodási cég komoly elismerése

Nyíregyháza – A harmadik Országos Marketinggyémánt Díj pályázat díjátadóját a Magyar Marketing Szövetség (MMSz) 28. Országos Marketing Konferenciáján rendezték meg.

Az MMSz 2015-ben partnereivel együtt alapította meg a díjat, amely elsősorban, de nem kizárólag a kis- és középvállalkozások fejlesztésében nélkülözhetetlen marketingtevékenységre kívánja felhívni a figyelmet és a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok népszerűsítésével hozzájárul az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez.

Az idén 71 nevezés érkezett a kiírásra 11 kategóriában. Az ismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte.

Minden olyan pályázat, amely megfelelt a zsűri előzetesen meghirdetett kritériumrendszerének, elnyerte az Országos Marketinggyémánt Díj gyémánt elismerését.

A Térségi Hulladék-Gazdálkodási Nonprofit Kft. a számos kategória közül az esemény alapú aktivációk kategóriában nevezett a Szelektív Szombat rendezvénnyel, és kapta meg a Marketinggyémánt Díjat.

A Szelektív szombat az az egész napos családi vetélkedőnap, ahol a szelektív hulladékgyűjtés és a környezetvédelem fontosságát hirdetik.

KM








hirdetés