Arany elismerés és különdíj a Nyíregyházi Állatparknak

Gajdos László a mutatós Zöld Piramisban
Gajdos László a mutatós Zöld Piramisban - © Fotó: KM-ARCHÍV
Nyíregyháza – Turisztikai kommunikációs díj dukált a Nyíregyházi Állatparknak.

A PPH Média által meghirdetett MagyarországON elnevezésű turisztikai kommunikációs versenynek az volt a célja, hogy rábukkanjanak azokra a projektekre, amelyek belföldi utazásra ösztönzik az embereket. Arany elismerésben és különdíjban részesült a Nyíregyházi Állatpark és a 2011-ben alakult Alfabrand kreatívügynökség.

Interaktív online játék

A Nyíregyházi Állatparknál fontosnak tartják, hogy hatásos PR-kampánnyal vonzzák be az érdeklődőket.

– Amikor 20 évesek lettünk, a jubileumunkra az Alfabrand Kft.-vel közösen kitaláltuk, hogy úgynevezett utazó kampányunk végén sorsoljuk ki a nyertest, aki Kanári-szigeteki utazás élményével gazdagodott – mondta Gajdos László, az állatpark igazgatója. Az arany elismerést és a Magyar Turisztikai Ügynökség különdíját az a film kapta, amely az indonéz esőerdőt bemutató Zöld Piramisban játszódik, és az interaktív online játék során a látogatók megismerhetik az állatparkot – ezt díjazta a zsűri.

KM








hirdetés