Az év utazója a Nyírségben járt

Dobos Judit a Nyíregyházi Állatparkban hüledezett Furkóné Szabó Marianna mellett
Dobos Judit a Nyíregyházi Állatparkban hüledezett Furkóné Szabó Marianna mellett - © Fotó: Oszkocsil Milán
Nyíregyháza – Dobos Judit tíz héten át heti százezer forintos fizetésért utazza be Magyarországot nyáron.

Utolsókból lesznek az elsők. A debreceni főiskolás Dobos Judit Az év utazója pályázat utolsó napjának éjjelén töltötte fel a máriapócsi RabócsiRingről szóló videóját. A mozgóképből kiderült jelentkezésének oka: „Hogy tágabb legyen a látóköröm, mint Mari néninek”.

Azóta Dobos Judit jár-kel az országban, és blogjában részletesen nyomon lehet követni, hogy épp merre bukkan fel. Élményeit folyamatosan közzéteszi videók és blogbejegyzések formájában a legnagyobb turisztikai honlapokon és közösségi oldalakon, mint a Facebook, az Instagram, a Foursquare.

– Nagyon boldog vagyok, hogy én lettem az év utazója, és bizony meglepődtem, amikor kiderült: engem választott a zsűri. Átfutott rajtam, hogy a tíz hét alatt a sok helyen rengeteg kaland és élmény vár rám – említette a 23 éves, anglisztika szakon tanuló Dobos Judit, a Magyar Turizmus Zrt. és a Travelo videoblogger-pályázatának nyertese, aki tíz héten át heti százezer forintos fizetésért utazza be Magyarországot nyáron, kipróbálva minden attrakciót, és videókban posztolva élményeiről.

A napokban a szabolcsi megyeszékhelyen és a Nyírségben barangolt. A Nyíregyházi Turisztikai Nonprofit Kft. és a Sóstó-Gyógyfürdők Zrt. munkatársai fogadták a nagy utazót, aki két és fél hónap leforgása alatt meglátogatja Magyarország legfontosabb turisztikai helyeit.

– A Nyíregyházi TDM a Magyar Turizmus Zrt.-vel közösen valósítja meg az új típusú kommunikációs kampányt, melynek során a digitális nemzedék igényeinek megfelelően, videóblogban ösztönzik belföldi utazásra az úgynevezett Y generáció tagjait is – említette Furkóné Szabó Marianna, a TDM ügyvezetője, aki különösen fontosnak tekinti a fiatalok médiafogyasztási szokásaihoz igazodó új kommunikációs csatorna használatát. A 80-as, 90-es évek szülöttei jellemzően előnyben részesítik az online felületeket a tájékozódáskor és utazásaik szervezése során, a nekik szóló, intenzív audiovizuális ingert jelentő tartalmak hatékonyabbak a belföldi utazásra ösztönző üzenetek célba juttatásához.

KM–LTL

További részletek  a Kelet-Magyarország 2014. augusztus 5-i számában.



0Hozzászólás

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

Még 1000 karakter






hirdetés