“Befürödtem a nyíregyházi fullos autómosóval” – Panaszkönyvet sem kapott?

Akt.:
“Befürödtem a nyíregyházi fullos autómosóval” – Panaszkönyvet sem kapott?
© Illusztráció: getty images
Nyíregyháza – Panaszkönyv helyett a közösségi oldalon panaszolta el sérelmeit egy nyíregyházi autós. Utánajártunk!

A megyeszékhelyen élő Sz. László begurult. Először autójával a Széna téri benzinkútra, hogy lemosassa négykerekűjét, majd a személyzetre, akik – állítása szerint – nem éppen ügyfélcentrikusan kezelték a panaszát, sokkal inkább agresszív hangnemben lekezelték őt, ráadásul még a „panaszkönyvet” sem bocsátották a rendelkezésére.

Facebook-bejegyzésében elmesélte: a gépi „fullos” autómosás 1500 forintjába került, ezért a pénzért azonban nem azt kapta, amit várt. – A mosó kapuja fel-le járkált, ami nem éppen üzemszerű működésre utalt. Odabent elkezdte mosni a gép az autómat: a kefék kétszer mentek végig a járművön, de másodszor nem is forogtak, csak „simogatták” a kocsi tetejét. Kerékmosás is járt volna, de víz sem érte a dísztárcsákat. Szárításkor hallottam, ahogy bekapcsol a fúvóka, a végén mégis csuromvizesen állt előttem az autóm. Jeleztem a kutasnak, hogy fizettem egy szolgáltatásért, ami elméletileg tartalmazta a mosást, waxolást, kerékmosást, szárítást, de ezek fele hiányzik.

„Nem ezért fizettem!”

– Kissé ingerülten megkérdeztem tőle, hogy én törölgessem szárazra a kocsim? Erre ő megvonta a vállát, hümmögött valamit az orra alatt és közölte, hogy nem tud a problémámmal mit kezdeni. Bementem a pénztárhoz, ahol kifizettem a mosást, és ott is felvázoltam a helyzetet. A hölgy mondta, hogy ő sajnos nem ért hozzá, ezért természetesen nem is hibáztatom. Megjelent az üzletben a kútkezelő, akivel újra szóváltásba keveredtem. Ő azzal zárta a beszélgetést, hogy mit pattogok, tiszta a kocsi, és majd megszárad!

– Na, itt elpattant nálam gépszíj. Kértem a panaszkönyvet, mire közölték, hogy nincs, mert az előző betelt, és még nem kaptak másikat. Valóban, csak a dokumentum helyét találtam meg, magát a könyvet nem. Ilyen esetben, ugye, fordulhatok a fogyasztóvédelemhez vagy hívhatok rendőrt. Na, ehhez már nem volt türelmem, ott hagytam őket, és „gratuláltam” a kiszolgáláshoz.

A felvételek másról árulkodnak

Portálunk megkeresésére – üzemszerűen működött-e az autómosó, rendelkezésre állt-e a panaszkönyv, helyesen jártak-e el az alkalmazottak – a MOL sajtóosztályától az alábbi reagálást kaptuk: „Nagyon sajnáljuk, hogy a vásárló kellemetlen benyomással távozott a Széna téri kútról. Az esetet kivizsgáltuk, és megállapítottuk, hogy a mosó a program szerint üzemelt. Tökéletes szárazság egyetlen mosás esetében sem lehetséges, kissé mindig nedves marad a frissen lemosott autó, így történt ez ebben az esetben is.

A közösségi oldalon közzétett történettel szemben, a kamerafelvételek nem támasztják alá, hogy a kutas kolléga agresszíven lépett volna fel, és az is egyértelműen kiderült, hogy nem követte a vásárlót a shopba! A vásárlók könyve – a szabályoknak megfelelően – jól látható helyen ki volt függesztve, nincs betelve, így semmi akadálya nem lett volna annak, hogy elégedetlen ügyfelünk bejegyzést tegyen. Szóban is kérhette volna a mosás megismétlését vagy egyéb kompenzációt, ám ezt nem tette meg, hanem elhajtott a kútról.”

KM-PI








hirdetés