Cikkünk után elismerték: tényleg késtek a buszok Nyíregyházán – de ezentúl másképp lesz

Illusztráció
Illusztráció - © Fotó: KM-archív
Nyíregyháza – Július 7-én jelent meg cikkünk, amely a 17-es autóbuszjárat folyamatos késéseit, valamint az okokat firtató utasoknak „udvarias” választ adó sofőr esetéről szólt. Nos, nem volt hiábavaló a panasz, hiszen az Észak-Magyarországi Közlekedési Központ (ÉMKK) Zrt. a jelzett problémát megvizsgálta, melynek eredményéről írásban tájékoztatták szerkesztőségünket.

– A 17-es járat késésével kapcsolatos jelzést követően több alkalommal az autóbuszon utazva vizsgáltuk a menetidő betartását. Megállapítottuk, hogy a reggeli utazási csúcsidőben, 7 és 8 óra között a járatot teljesítő autóbusz – a város központján áthaladva, a rendelőintézet és a Bethlen Gábor u. 67. elnevezésű autóbusz-megállóhelyek között a megnövekedett városi forgalom és a forgalomirányító lámpák előtti járműtorlódás miatt – 3–5 perc késéssel közlekedett – olvastuk Kocsis Tibor közszolgáltatási igazgató és Matyasovszki Mónika ügyfélszolgálati és minőségbiztosítási irodavezető levelében.

Elnézést kértek

– Az útvonal további szakaszán, a ritkább utasforgalom miatt a késés csökkent, így az autóbusz párperces késéssel teljesítette járatot.

– Nyíregyháza helyi autóbuszjáratainak menetrendi tájékoztatójában a meghirdetett járati időadatok a napok minden időszakára egységesen tartalmazzák az utazáshoz fontos információkat. A közúti- és utasforgalom, az időjárás, valamint a napszakok is befolyásolhatják az eljutási időt. Többek között már az is rendszeressé vált, hogy szerdán és szombaton, a piaci napokon forgalmi torlódás akadályozza a városi közlekedést. Mindettől függetlenül a jövőben törekszünk arra, hogy a végállomásról induló autóbuszjáratok a meghirdetett időpontban induljanak, az autóbuszvezetők a szolgáltatóhoz méltó hangnemben válaszoljanak utasaink kérdésére.

– Következő menetrendváltozásunk során a tapasztaltak ismeretében figyelembe vesszük, hogy megnövekedett menetidőre van szükség. A történtekért utasaink elnézését kérjük. Reméljük, hogy későbbi utazásaik során nem lesz hasonló kellemetlenségben részük – áll az ÉMKK levélben.

KM


“Nem volt nap, hogy pontosan indult volna a busz” – A buszsofőr “udvarias” válasza hab volt a tortán

Nyíregyháza – Szerda reggel úgy éreztem magam, mint Godot: csak vártam, vártam a 8.05-kor induló 17-es buszra az örökösföldi végállomáson. Az idő telt, csatlakoztak hozzám mások is; immár együtt álltunk-ültünk, nézegettük az óránkat.








hirdetés