Dísznek van „lift” a trolin?

Túl könnyen meghibásodnak az elektronikus rámpák. Helyben is javítanak, amit tudnak.

Például az a jó az új troliban, hogy van rajta egy felvonó, ami a mozgássérülteknek is lehetővé teszi a járművön való utazást.

 Elméletben. A gyakorlatban ugyanis ezek a rámpák nem működnek – közölte Mundi József, aki a trolik vezetőit kérdezte, miért nem engedik le a berendezést, hogy felszállhasson kerekes székével. – A sofőrök azt mondták, nem tudják leengedni.

A központban érdeklődésemre azt felelték, hogy ha a szerkezet meghibásodott, akkor a javítást csak a külföldi gyártó cég tudja elvégezni, arra pedig várni kell. Ezek szerint csak reklámnak tették a „lifteket” a trolikra – panaszolta.

Hibaérzékeny

– Sajnos, van igazság az észrevételben – tudtuk meg, amikor Pongor Csaba, a DKV Rt. műszaki igazgatója feltárta a részleteket.

 Az új trolik garancia alatt állnak, a szállító azonban nem teljesíti garanciális kötelezettségeit, nem végez javításokat, nem pótolja szükség esetén az alkatrészeket sem.

Pedig bőven lenne rá igény. – Nem megbízhatóak az elektronikus rámpák, ez az olasz konstrukció nagyon érzékeny, kevés szennyeződés is működésképtelenné teszi. Nem vagyunk megelégedve a szállító által nyújtott szolgáltatással – nyilatkozta az üzembe helyezés óta eltelt egy év tapasztalataira hivatkozva.

– Több panasz érkezett emiatt, ezért amit itthon beszerezhető alkatrészekkel, illetve tisztítással ki lehet javítani, azt saját költségen megoldjuk – mondta. – Ezek a járművek dönthetőek a járda irányába, a megbillentett trolira – ha valamivel nehezebben is – fel lehet szállni kerekes székkel – fűzte hozzá. A szállító céggel folyamatosak a tárgyalások, ezért ezúton is kérik az utasok megértő türelmét.








hirdetés