Feldobni a miskolci főutcát

Belvárosi bevásárlókártyát vezet be a miskolci főutca számos üzlete. Minimum
5 százalék a kedvezmény.

A MIK Rt. több tízezer közvéleménykutató levelet küldött (küld) ki ezekben
a napokban. Máris több száz érkezett vissza, és szinte egyöntetű a válaszolók
véleménye: örülnek a belváros megújulásának, a boltok választékának, a portálok
megszépülésének. A leggyakoribb kritikák: a kapualjak állapota rémes, és kevés
a szemetes.

Veres Gábor, a MIK Rt. pr- és kommunikációs vezetője a fentieken túl elmondta
lapunknak: április elsején startol az a bevásárlókártya-rendszer – dr. Simon
Gábor, a belvárosi rehabilitáció önkormányzati biztosa ötlete nyomán –, amely
azt célozza, hogy „feldobják a belvárost”. (Ami a kritkákat illeti: azok jogosak,
igyekeznek javítani a helyzeten.)

Összefogott akció

Azok a bérlők, akik vállalták, hogy A kategóriássá teszik üzletüket, ajánlatot
kaptak a MIK-től: legyenek részesei a rendszernek, amely segíthet forgalmuk
fellendítésében, a főutca élettel telibbé tételében. Az összefogott marketing-
és kommunikációs akcióban a MIK Rt. népszerűsíti a programot: hirdetésekben,
nyereményjátékokban hívja fel a figyelmet a lehetőségre.

A belvárosi bevásárlákártyákat a boltok vezetőinél lehet igényelni, ők döntenek
arról, hogy milyen feltételeket szabnak a leendő kártyatulajdonosoknak. Akik
a legkevesebb 5 százalék kedvezménnyel vásárolhatnak majd ott. Napról napra
bővül azon üzletek listája, amelyeken ott látható majd a kártyarendszer logója.

Sz. G.








hirdetés