Gazdag lehetsz, ha van egy GoPro kamerád!

Akt.:
Gazdag lehetsz, ha van egy GoPro kamerád!
Meg egy jó ötleted, meg egy kis szerencséd. De a lényeg, hogy a sportkamerával készített anyagokért elég szép summát fognak kérni, és úgy tűnik, kereslet is van rá.

A gyártó új ötlete, hogy a felhasználóknak lehetőséget ad, hogy az eredeti videóikat egy külön platformra töltsék, ahonnan aztán a reklámokat készítő szakemberek megvásárolhatják. Egy videóért jelenleg körülbelül 1,000 dollárt (vagyis 280,000 forintot) kérnek, de ez függ az anyag felhasználási módjától is.

Arról még egyelőre nincs hír, hogy milyen jutalékot kapnak a befolyt összegből a videók készítői. A szolgáltatás a héten indult el, kezdésnek 600 GoPro videóval. Ezt a mennyiséget 6-8 hónapos előzetes munkával sikerült összegyűjteniük.

A videók számát folyamatosan növelik, de elég magasak az elvárások. Egy szimpla kerékpárról rögzített anyaggal biztosan nem lehet bekerülni. Jó hír viszont, hogy elég nagy a kereslet az ilyen videók iránt, mivel a hagyományos vizuális hirdetések már nem hatékonyak, ezzel ellentétben a videóhirdetések piaca folyamatosan nő, tavaly már 6 millárd dolláros biznisz volt. A videók elkészítése azonban nagyon költséges, éppen ezért jó ötlet ezeket begyűjteni átlageberektől.

“A kreatív ügynökségek, TV hálózatok és a filmstúdiók naponta hívnak minket az indulás óta, óriási a siker” – nyilatkozta Adam Dornbusch, a GoPro egyik vezetője. A gyártó mindig is többet akart a kamerák készítésénél, a márkát folyamatosan kiterjesztik és egyre inkább egy életérzéssé fejlődik.

Címkék: , ,







hirdetés