Győzelem a WRT Weiland Trophy-n

Győzelem a WRT Weiland Trophy-n
Kis Ádám – Mitsubishi Colt EVO WRT Weinland Trophy – 2016.10.22-23. Hollabrunn – Ausztria – Levianus Motosport Az elmúlt hétvégén Ausztriában voltál autocross versenyen csapatoddal a Levianus Motorsporttal. A Szombatot adminisztratívval és gépátvétellel kezdtétek, majd szabadedzéssel folytattátok. Vasárnap egy időmérő, két előfutam és egy döntő várt rátok. Új pálya új kihívás. Mennyire volt elég megtanulni […]

Kis Ádám – Mitsubishi Colt EVO
WRT Weinland Trophy – 2016.10.22-23.
Hollabrunn – Ausztria – Levianus Motosport

Az elmúlt hétvégén Ausztriában voltál autocross versenyen csapatoddal a Levianus Motorsporttal. A Szombatot adminisztratívval és gépátvétellel kezdtétek, majd szabadedzéssel folytattátok. Vasárnap egy időmérő, két előfutam és egy döntő várt rátok.

Új pálya új kihívás. Mennyire volt elég megtanulni a szabadedzés alatt a pályát, illetve időben mit mentél ott?

– A szabadedzés közepén álltunk fel a rajtrácsra, az egy hetes esőzés meglátszott a pályán, hatalmas sár volt rajta. Nem véletlenül ekkor mentünk fel a pályára és nem a végén, amikor szárazabb volt már, hisz szerettem volna saras pályán gyakorolni a vezetést az autóval. Három kört tehettem meg a Colt-tal mely idő az addigi leggyorsabbnak bizonyult a teljes mezőnyben. Sikerült pontosan és stabilan terelnem a sárban az autót. A csapattal úgy döntöttünk az autó letakarítása után, hogy a szombati napot befejezettnek tekintjük és nem megyünk több kört a pályán.

Vasárnap jött az időmérő és két előfutam. Miként sikerültek?

– Az időmérőn négy kört kellett teljesítenünk a nyolc fős mezőnyben. A pálya körülményei ideálisabbak voltak, mint a szombati napon.
Sikerült megnyerni az időmérő edzést. Így pole pozícióból várhattuk az első futam rajtját. Az első előfutam rajtjától kezdve esélyt sem adtam a többi versenyzőnek, és nagy fölénnyel nyertem meg a futamot. Nem sokkal később következett a második előfutam, melyet szintén első helyről indíthattam el. A forgatókönyv hasonlóan alakult, mint az első előfutamban. Mind a két előfutamot mosolyogva autóztam végig, élveztem azt, amit csináltam.

bm

Elkövetkezett a döntő futam, ahol heten álltatok fel a rajtrácsra. Mesélnél, hogy is abszolváltad ezt a futamot?

– Hál Istennek az osztrák rendezők hosszú előfutamokat és döntőt terveztek jó minőségű pályán, amit ezúton is köszönünk nekik. A döntő rajta előtt és a döntő alatt a csapatommal egyeztetve kevésbé spórolósan autóztam, a nézők nagy örömére. Ez azt jelentette, hogy a döntő nyolc köréből az első négyet megpróbáltam maximumon teljesíteni és csak az ötödik körtől kapcsoltam le az ALS-t, melyet az előfutamok során a második körben lekapcsoltam. A csapatomnak köszönhetően az autó 100%-osan működött, technikai hiba nélkül, és időnk volt a futómű beállításokkal foglalkozni mely a jövőre nézve előre lépést jelent számunkra. Természetesen a döntőben rajt-cél győzelmet arattunk. A döntőben futott időm abszolút harmadik lett a teljes mezőnyben, amelyre büszkék lehetünk.

Összességében miként értékeled az osztrák versenyt?

– Nagyon jó éreztük magunkat az ausztriai versenyhétvégén, a fogadtatásunk szenzációs volt, mind a rendezőség, mind a nézők részéről, melyet ezúton köszönünk nekik.

Köszönöm a támogatóim és természetesen a csapatom összes tagjának a segítséget!

– Hajósi Miklós –



0Hozzászólás

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

Még 1000 karakter

A kommentelés opció, a jó magaviselet kötelező! Moderációs elveinket itt olvashatja .






hirdetés