Három hónap alatt 540 millió reklámra

Január végéig – amikor a választási kampány hivatalos része még el sem kezdődött
– a versengő pártok 540 millió forintot költöttek el saját népszerűsítésükre
– állítja a TNS Media Intelligence.

A média- reklám és piackutató cég szerint három hónap alatt a legtöbbet – több
mint 250 millió forintot – az MSZP költött kampányra. Ezt a Fidesz követi 193
millióval. A legkevesebbet – 212 ezer forintot – a csak januártól kampányoló
Munkáspárt költötte.

Az összeg csak az óriásplakátokat, citylightokat és vidéki vonat- és buszfelületeket
tartalmazza. Nincsenek adatok – többek között – az építkezési hálókról, fényreklámokról
és Mahir-oszlopokról.

A pártok további 368 millió forintot költhetnek még áprilisig, ám szakértői
becslések szerint a pártok és jelöltjeik még legalább 3 milliárdot költenek
a választási küzdelmekre.








hirdetés