Jól csengő név a Panyolai

A pálinkafőzde turisztikai látványosságként is funkcionál
A pálinkafőzde turisztikai látványosságként is funkcionál - © fotó: KM
Panyola – Superbrands-címet, vele nemzetközi védjegyet kapott a Panyolai márka.

Újabb elismerést könyvelhet el a Panyolai Szilvórium Zrt. azok után, hogy az idén szakmai együttműködési megállapodást kötött velük a Földművelésügyi Minisztérium. Az egyre inkább turistalátványosságként is funkcionáló kereskedelmi pálinkafőzde a közelmúltban kapta az értesítést a független és önkéntes szakértőkből álló bizottságtól, hogy 2015-ben elnyerte a Superbrands-díjat.

Kézzelfogható előnyök

a Superbrands-bizottság minden évben dönt arról, hogy melyik az a márka, mely saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A termék olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújt, melyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek. A bírák figyelembe veszik a márka tradícióját, etikai megítélését, közismertségét, valamint nagy hangsúlyt kap a fogyasztók véleménye is.

– A fogyasztók életében épp úgy, mint az üzleti világban, nagyon fontos a minőség, különösen napjaink kiélezett piaci versenyében. A Superbrands-védjegy minden esetben minőségjelző, tudatosságra nevelő, valamint döntésmegerősítő kommunikációs eszköz, segít a versenytársak közül kitűnni, és lehetőségeket nyújt a megbízható minőség sikertörténetté válásában. Hisszük, hogy ez a minősítés nem csak ­biztonságot, de garanciát is nyújt vásárlóink, ügyfeleink számára, hiszen szakmai ­alapon emelték ki a legjobbakat .

– A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk sikerességét és hitelességét – kommentálta a nemzetközi elismerést jelentő díj odaítéléséről szóló hírt Lakatos Gergely, a Panyolai Szilvórium Zrt. vezérigazgatója.

KM-GB








hirdetés