Középmezőnyben a nyíregyházi városimázs

Nyíregyháza – Harmadik alkalommal készült el a Városimázs Toplista, az Image Factory és az Observer Budapest Médiafigyelő közös vállalkozása. Az összeállításban azt vették górcső alá, hogy mely hazai városok kommunikálnak a legjobban.

A kutatásban a 2008. november 1. és 2009. október 31. közötti időszak sajtómegjelenéseit értékelték az Observer Budapest Médiafigyelő adatbázisa alapján. A listában szereplő 141 városról több mint ötezer témához kapcsolható közel 24 ezer, a nyomtatott lapokban, az elektronikus médiában és az online sajtóban megjelent hírt értékeltek az Image Factory szakemberei.

A megyei jogú városok rangsorának dobogóján megismétlődött a tavalyi végeredmény. Debrecen ismét győzni tudott, Szeged második lett, míg Miskolc harmadik helyezést ért el. Nyíregyháza sokat javított egy évvel ezelőtti pozíciójához képest, ezúttal a tizenkettedik helyen végzett. Idézet az értékelésből:


Kultúrális programok, fejlesztések, rablások

„A település számos érdekes kulturális programot szervez, ezek közül a legnagyobbnak a Vidor Fesztivál számít. Nyíregyháza egyike azoknak a városoknak, amelyekben a helyi cégeknek van a legnagyobb esélyük megnyerni a kiírt tendereket, mindemellett különböző adókedvezményekkel támogatják a vállalkozókat. Gyakorta előforduló témának bizonyultak a fejlesztésekről, gazdasági életről szóló hírek. Számos Európai Uniós forrásból történő fejlesztés történt a városban, ezek közül a régen várt csatornahálózati fejlesztés a sajtó körében is népszerű témának bizonyult. A legfontosabb esemény a város életében a Lego gyár nyíregyházi letelepedésének bejelentése volt”.

Lehangoló megállapítás tettek az értékelők: „A város nem tűnik túl biztonságosnak, fegyveres bankrablások, rendőrtámadások, iskolai diszkrimináció rontotta a település megítélését”.

– Ladányi Tóth Lajos –








hirdetés