Kisebb büdzsé, több kreativitás

Az ingatlanfejlesztők korábban költségvetésük 3-5 százalékát is reklámokra költötték. Ma ez az összeg alig haladja meg az 1 százalékot.

4-5 éve 60-70 százalékát költötték offline hirdetésekre és csak 20-30 százalékát online-ra, áll az SL-Group Narancsliget – projekt elemzésében. A fejlesztők most költségvetésük 85-90 százalékát online-ra, a maradék összeg nagyobb hányadát pedig kreatív ötletek megvalósítására költik el.

A 4-5 évvel ezelőttihez képest szűkebb büdzsé pontosabb „célzásra” kényszeríti a lakóparkok eladóit, ezért olyan megoldásokat keresnek, amelyek jól mérhetők és elérik a potenciális célcsoportot. Az online felületek mérhetősége az egyik legjobb. Ugyanakkor költségvetésük 10 százalékát a lakóparkok igyekeznek a korábbiaknál kreatívabban felhasználni.

– Galambos Béla –








hirdetés