Könnyebb lesz adóügyeket intézni

Akt.:
Könnyebb lesz adóügyeket intézni
© Fotó: Pusztai Sándor
Kisvárda, Záhony – Két évvel ezelőtt merült fel a NAV-os ügyfélpontok megnyitásának ötlete.

– Kisvárdán, Szent László városában egykori királyunk szigorú törvényei és rendezett állama jut eszembe – vont történelmi párhuzamot Román István megyei kormánymegbízott, aki hangsúlyozta: hasonlóképp rendezett államot szeretnének, hatékony közigazgatással.

Segítőkész, felkészült ügyintézők fogadnak.” dr. Bereczné Bajka Judit

– Kisvárdán több, mint 25 éve működik adóhivatal. A régi épületre sok panasz érkezett: nem volt elég tágas az ügyféltér, parkolni sem lehetett a környékén. A kisvárdai székhelyen évente mintegy tizenhatezer ügyfél fordul meg, nem csak a járásból, távolabbról is érkeznek adóügyeket intézni hozzánk – mondta a pénteki NAV-pont átadáson dr. Kazsuk Attila, a szervezet megyei igazgatója.

Spórolhatnak az utazáson

Záhonyban heti három alkalommal fogadják az adószakemberek a térségben élőket, keddenként 12–16 óra, csütörtökönként és péntekenként 8–12 óra között. Az elmúlt évek tapasztalatai alapján az adózók nagyobb hányada már internetes ügyfélkaput nyitott, ám sokan mégis a személyes ügyintézésben bíznak.

– Az adóügyeit nem bízza rá az ember bárkire, itt segítőkész és felkészült ügyintézők fogadnak, ráadásul közelebb van a lakóhelyemhez és hamar sorra kerülök – újságolta a mándoki dr. Bereczné Bajka Judit.

– Lónyay Menyhért pénzügyminiszter 1867-ben hozta létre a Magyar Királyi Pénzügy­őrséget, amelyet vámszedési feladatokkal ruházott fel – emlékeztetett dr. Tilki Attila, a térség országgyűlési képviselője. A határ menti térségben számottevő a kereskedelmi forgalom, Záhonyban a határkirendeltségnél 170-en dolgoznak az adóhatóság vám főosztályán.

– KM-KO –








hirdetés