Kreatívan kampányolt a csúcstermékért a nyíregyházi szakember

Dalnoki Balázs, a Porsche Hungaria Skoda márkaigazgatója (balra) gratulált Gégény Norbertnek
Dalnoki Balázs, a Porsche Hungaria Skoda márkaigazgatója (balra) gratulált Gégény Norbertnek - © Fotó: magánarchívum
Nyíregyháza – Marketing versenyt hirdetett a Škoda Magyarország, és a befutónál nyíregyházi győztest intettek le.


Az országos Škoda Superb marketing pályázatot két kategóriában írták ki. Egyrészt keresték a modell legkreatívabb bevezető kampányát. A reklámügynökség bevonásával öt fős zsűri értékelte a kereskedői aktivitásokat. Szempontot jelentett az ötlet egyedisége, a meghatározott célcsoport elérésének teljesülése a koncepció révén, illetőleg a megvalósítás, valamint a kivitelezés minősége. Másrészt pedig a leghatékonyabb Škoda Superb reklámhadjáratot is értékelték, ahol figyelembe vették a költségek és eredmények arányát is.

– Az országos Škoda márkakereskedői konferencián abban a megtiszteltetésben volt részem, hogy Superb-marketing díjjal jutalmazták Škoda márkakereskedésünkben tartott Superb rendezvényünket.– újságolta Gégény Norbert, a Csősz-Platán Cégcsoport reklám-, marketing- és grafikus vezetője. Hozzáfűzte: – Az év végén a Platán Autóház adott otthont a nagyszabású rendezvénynek. Az értékelésnél sokat nyomott a latba a program koncepciója és célja: Mivel az embertől ered minden szakmai és technikai fejlődés ezért a minőséget és precizitást az emberi teljesítményekkel, profizmusával együtt prezentáltuk. A ŠKODA egy kiváló, csúcs terméket alkotott, ezért ezt a minőséget olyan sikeres üzlet emberek szemszögéből mutattuk be a nagyközönségnek, akik a saját területükön is kiváló teljesítményeket hoztak létre és ugyancsak a piac legmeghatározóbb termékeit valósították meg. Ezekkel a sajátos megvilágításokkal kapcsoltuk össze és vontunk párhuzamot az új ŠKODA Superb és a meghívott vendégeink minőségi termékei között. A zsűri szerint a lebonyolítás országos szinten is kiemelkedő volt, így a kreatív kategóriában az első helyezett lehettem.

Ami pedig a márkát illeti: decemberben Magyarországon 599 vadonatúj Škodát helyeztek forgalomba, Nyíregyházán a Platán Autóház Škoda csapata az elmúlt két évhez képest 2015-ben több mint 200 autó eladásával emelte magasabbra a mércét. A szülőhazában, Csehországban is meghatározó szerepet tölt be a Škoda Auto, amelyből tavaly 73 927 kelt el, ezzel a német Volkswagen csoportba tartozó cég részesedése a cseh autópiacon mintegy 30 százalékos. A luxuskategóriába tartozó Superb eladása 36 százalékkal, a kiskocsinak számító Fabia eladása pedig 133 százalékkal emelkedett.
KM–LTL








hirdetés