Megkérdeztük: Ön elégedett a közműszolgáltatással?

Megkérdeztük: Ön elégedett a közműszolgáltatással?
Nyíregyháza – – Különösebb problémánk még nem volt a szolgáltatókkal. Fatüzelésű kályhánk és villanybojlerünk van, ami nem is baj, mert azok, akik télen gázzal fűtenek, sokszor csillagászati számlákat kapnak – mondta el kérdésünkre a kékcsei Volkó József.

A megyeszékhelyen élő Szücs Nikolett és Takács Nikoletta még soha nem hallotta a szüleit a közműszolgáltatókról panaszkodni. Amiért csak lehet, átalányt fizetnek, így kiszámíthatóak a rezsikiadásaik.

Papp László ezzel csak részben értett egyet. – Míg a víz, a gáz és a villany díja fogyasztás alapján kiszámítható – bár a számlák néha követhetetlenek a nyelvezetük miatt –, a hőszolgáltató annyit és úgy számol, amennyit és ahogy akar – vélte a nyíregyházi férfi.

– Amit ki kell fizetni, azt ki kell fizetni – állapította meg Pernyák Ferencné, akivel épp azután beszélgettünk, hogy rendezte a villanyszámláját.– Ketten vagyunk a férjemmel, nem fogyasztunk túl sokat semmiből.

A Tiszavasváriban élő Pocsai Nikoletta szerint, aki rendszeresen fizeti a számlákat, azt a szolgáltatók nem „zaklatják”. – Még nem kerestek meg soha elmaradás miatt, igyekszek mindent időben rendezni, hogy ne kerüljek kínos helyzetekbe – tette hozzá mosolyogva.

– KM-CsA –








hirdetés