Mi lesz a projektemmel, amíg nyaralok?

Akt.:
Cvonline.hu
Cvonline.hu
Debrecen, Miskolc, Nyíregyháza – A nyaralások, hosszabb szabadságok egy (talán túlzottan) lelkiismeretes munkavállalónak külön stresszt okoznak: mi lesz a munkáival, amíg ő nem lesz bent az irodában?


Hogyan fognak a dolgok nélküle menni? Ezt a stresszt érdemes „kivédeni”, mert megkeserítheti a legfestőibb tájak, legjobb szabadidős programok élvezetét is. A feladatok időzítése és esetleg másra rábízása megoldás lehet.

1. lépés: Írj listát!

Milyen feladatok lesznek aktuálisak addig, amíg szabadságon vagy? Milyen áruk, megrendelések érkeznek, mely ügyfeleket kellene felhívnod, vagy levelet írnod nekik? Milyen számlákat kell kifizetni, milyen adminisztrációs feladatok lesznek? Kikkel lenne aktuális személyes találkozót egyeztetni?

2. lépés: Sorold át a feladatokat!

A listából látható lesz, hogy vannak feladatok, amiket időzíthetsz máskorra is. Találkozók, telefonhívások stb. Akiket ez érint – főleg, ha cégen kívüliek, ügyfelek, partnerek – azokat keresd fel, és mondd el nekik, hogy szabadságon leszel, egyeztessetek most időpontot. Ki fog derülni, hogy sokan veled egyidőben lesznek szabadságon 🙂

3. lépés: Bízd rá másokra az adminisztrációt!

Minden jól szervezett cégnél kell, hogy legyen a helyettesítésre megoldás, nemcsak szabadságolás, de hirtelen események esetén is (baleset, betegség stb.). A „helyettesed” nem biztos, hogy a beosztottad, de ilyenkor mindenképpen át kell ruháznod rá felelősséget, feladatokat. A kölcsönösség alapján természetesen, hiszen te is leszel egyszer valakinek a helyettese.

A helyettesnek adj át mindent, amit csak lehet egyes ügyekben. Folyamatokat, kapcsolati adatokat, határidőket, amik ahhoz kellenek, hogy jó munkát tudjon végezni. Ha nem így teszel, óhatatlanul hibázni fog, és neked kell majd kijavítanod a hibát…

Kattints ide a folytatáshoz! 








hirdetés