Milyen a jó iskola?

Milyen a jó iskola?
Nyíregyháza – Mikolai Levente cserkészkedik a sulijában, s már ettől jól érzi ott magát. – Az viszont jó volna, ha a felvételi tárgyam, az informatika nem péntekre, a 9. órába kerülne, s elmélyültebben foglalkozhatnánk vele – nyilatkozta.

A 12.-es Pethő Ágota nem tartja jónak, hogy ami újat bevezettek, azt mind a végzősök nyakába varrták. – Ráadásul az érettségi rendszer megváltozása is bennünket sújt először – panaszolta el.

Pethő Ágota

Homonyik Márta számára egy művészeti iskolánál nincs jobb suli. – Színvonalas táncoktatásban részesítettek, sajnálom, hogy egészségi okokból el kellett jönnöm – vallotta meg.

Homonyik Márta

Makara Tímea úgy gondolja, a jó iskolában nevelnek is, nem csak tanítanak, és megértőbbek a diákokkal. – Én két középiskolában is megfordultam, de sehol sem találkoztam ilyen tanárral – jelentette ki.

Makara Tímea

Kóródi Attila szerint színvonalas oktatással emelkedhet ki a többi közül egy iskola. – S az sem árt, ha az erkölcsi nevelésre is gondot fordítanak, s helyes értékrendet alakítanak ki a tanulókban – sorolta.

Kóródi Attila

Imre István a tanár és diák közötti baráti munkakapcsolatban hisz. – És persze „Love is in the air” – ismerjék meg a szerelmet a fiatalok. De komolyra fordítva: jó színvonalú a magyar oktatás, nincs értelme rangsorolni – adta tudtul.

Imre István

KM-MJ








hirdetés