Népszerűsítik a hazait

A szakemberek szerint a minőséggel nem lesz gond az idén
A szakemberek szerint a minőséggel nem lesz gond az idén
Szabolcs-Szatmár-Bereg – A kampány igyekszik felhívni a fogyasztók figyelmét a kiváló minőségű hazai dinnyére.

– A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara és az Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft. hat kereskedelmi áruházlánc közreműködésével promóciós programot indít a magyar dinnye népszerűsítése érdekében – tájékoztatta lapunkat az agrárgazdasági kamara megyei igazgatósága. Hozzátették: a kampány célja, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét a kiváló minőségű hazai görög- és sárgadinnyére, és megismertesse a vásárlókkal az új fajtatípusokat és termékeket, ezzel is ösztönözve a tudatos vásárlói magatartást.

Jó lehet a minőség

Az öt nagy magyarországi dinnyetermesztő körzet (Békés, Szabolcs-Szatmár-Bereg, Tolna, Baranya, Jászság-Heves) termelőinek beszámolói alapján mind minőség, mind mennyiség tekintetében kiváló dinnyetermésre lehet számítani az idén – fogalmazott Sarkadiné Ruzsinszki Ágnes megyei igazgató.

Az áruházláncok budapesti és vidéki üzleteiben július 19. és augusztus 20. között, mintegy 50–60 helyszínen kóstoltatják és népszerűsítik a hazai dinnyét.

Az agrárgazdasági kamara szerint a hazai dinnyetermelők üdvözlik a promóciós programot. Remélik, hogy a korábbi évek akcióihoz hasonlóan az idei kampány is segíti az ágazat további technológiai és piaci fejlődését, így hazánk rövid időn belül visszakerülhet a világ vezető dinnyetermesztő országai közé.

Nyíregyházi megálló

A promóció megyénket is érinti: augusztus 4–5-én a dinnye szerelmeseit a Metro nyíregyházi, a Debreceni úton található áruházába várják.

KM

Címkék: ,







hirdetés