Online marketing tévhitek

Akt.:
Online marketing tévhitek
Egy online marketing tanácsadó cég számára, mint amilyen a White Elephant Media is, az egyik legnagyobb kihívást az jelenti, hogy ügyfeleiknek leleplezzék azokat a tévhiteket, amikkel azt gondolják, hogy az online marketing foglalkozik. Röviden pontokba szedve tekintsük meg, milyen félreértések szoktak adódni az egyes tevékenységekből.

Facebook-on hirdetni annyit tesz: elég csak kirakni a terméket/szolgáltatást

A hirdetéseket, nem elég csak kirakni a közösségi felületen, a legtöbb esetben kell hozzáadni egy kis pluszt. Lehet ez a vélemények újraposztolása, ügyfeleink bevonása, szavazás indítása, vagy csak egy egyszerű kérdést teszünk fel a hirdetésen belül, amire kommentben válaszokat várhatunk. Használjuk ki, hogy az emberek szeretik közölni a véleményüket a közösségi háló berkeiben, mert ezzel további ügyfelekre tehetünk szert.

Kétszeresét költjük hirdetésre, kétszereződik a forgalmunk

Ha többet költünk hirdetésre a Facebookon vagy az AdWords-ön, nagy valószínűséggel többszöröződhet a forgalmunk is, de nem egyenesen arányosan! A hirdetésünk keresettsége és sikeressége több dologtól is függhet: milyen célközönséget célzunk meg a hirdetésünkkel, hirdetésünk fontossága, no meg a konkurencia versenyképessége, ha jobban megválasztott kulcsszavas keresést állítanak be. Azonban plusz költség ráfordítása nélkül is növekedhet a hirdetésünk látogatottsága és sikeressége, ha igyekszünk optimalizálni azt, bizonyos rendszerességgel. Ehhez érdemes online marketing szakértők segítségét kérni.

A weboldal szerkesztése pillanatok alatt működik. Vagy mégsem?

Hosszabb munkafolyamatra számítsunk, ha a layout-ot újraterveztetjük. Fontos lehet, ha olyan szempontokat veszünk figyelembe, mint az irányíthatóbb, könnyebben vezethető felületkezelés.

Nem a kép a lényeg a hirdetésben

A képek lehetnek legalább olyan fontosak, mint az írott szöveg egy hirdetésben, mert figyelemfelkeltőek, megragadják a célközönség figyelmét, akár a Facebook egy-egy hírfolyamban megjelenő hirdetéséről legyen szó, vagy az AdWords képi központú hirdetményéről. Ahhoz, hogy a célzott személy/személyek foglalkozzanak a hirdetéssel, figyelemfelkeltőnek kell lenni, mert ha vizuálisan megragadja a célszemélyt/célszemélyeket, nagyobb az esély, hogy a szöveges részt is elolvassák hozzá vagy rákattintsanak a weboldalra.

Mindenre lehet hirdetni/célozni a Facebook-on

A White Elephant Media egy korábbi, Facebook hirdetésekkel foglalkozó cikkében említi, hogy a közösségi oldalon megadhatunk olyan kritériumokat, mint például az életkor, érdeklődési kör – így hirdethetünk a célközönség felé. A keresőben feltett hirdetések mások, sokáig futnak, sokáig megtekinthetőek. A Facebookon egy nap egy ember sokszor lép rá az oldalára, a hirdetések gyorsan változnak, így akármilyen jól építünk fel egy hirdetést, annak függvényben, mennyit költünk rá, hamar kimerülnek a hirdetési kreatívok. A javaslat az, hogy amilyen gyakran csak tudjuk, cseréljük a hirdetési kreatívokat.

– PR cikk –

 

 

Címkék: ,







hirdetés