Panaszok az üzlet világában

A Fogyasztók napja alkalmából szervezett közös szemináriumot a Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kereskedelmi és Iparkamara valamint az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület megyei szervezete csütörtökön, a kamara székházában.

A központi téma a fogyasztói panaszok kezelése volt: a korrekt ügyintézést a vevő és kereskedő közötti kapcsolat tükrében értékelte Bemné Barakovics Ilona, az OFE megyei elnöke.

A fogyasztóvédelmi jogszabályok gyakorlati alkalmazásához Görömbeiné Dr. Balmaz Katalin, a Békéltető Testület elnöke adott hasznos tanácsokat. Felhívta a figyelmet, hogy vitás esetben független szakértői véleményt lehet kérni a hibás termékről.

A nap során együttműködési megállapodást kötött kamara a megyei Fogyasztóvédelmi Felügyelőséggel. Pekó László elnök kiemelte, hogy a kamara a maga eszközeivel is törekszik arra, hogy a témában a vállalkozók rendszeres tájékoztatást kapjanak a tudnivalókról, előírásokról, jogszabályokról.

– Nyéki Zsolt –








hirdetés