amerika

2020.06.11. 19:07

A fosztogatókat reklámozzák a gyerekeknek

Rengeteg szülő felháborodott.

A fiataloknak szóló online játékon reklámozzák a világszerte fosztogató, balhézó BLM-et.

Egyébként közös szál a BLM-ben és a játékban, hogy mindkettő Soros közeli érdekeltség – írja a V4NA.

Elsötétített képernyőkön, 8 perc 46 perces hangos haláltusát közvetített a CBS médiavállalat több csatornáján is, köztük a gyerekeknek szóló mesecsatornán, a Nickelodeonon. A vállalat így akarta emlékeztetni a felnőttek mellett a 6-14 év közötti gyermekeket is George Floyd életének utolsó perceire.

A gyerekek számára félelmetes közjátékon rengeteg szülő felháborodott.

Érdekesség, hogy az amerikai médiacsoport érzékenyítését már évtizedek óta befolyásolta Soros György, akinek több médiaalapítványában is tagként szerepelt George Osterkamp, aki 33 éven át volt a CBS hírágazatának meghatározó szereplője, és filmproducerré avanzsálásakor a teljes CBS-portfólió hírproduceri állását hagyta ott.

A propagandának egy másik eszköze is beszállt a kampányba.

A világ vezető online játékszoftver-gyártó óriása nyíltan támogatja a Black Lives Matter (BLM) mozgalmat.

Nem meglepő, hogy Soros Györgynek itt is érdekeltségei vannak. Mint azt a világsajtó a Yahoo híre alapján megírta, hogy Soros a közelmúltban több részvényt vásárolt a vállalatban. Nem ez az első alkalom, hogy komolyabb részesedése van a cégben. Korábban is rendelkezett egy nagyobb szelettel, de ezektől idővel megvált.

De az amerikai spekuláns a Black Lives Matter mozgalmat is bőkezűen támogatja.

BLM-ről 2016-ban a Breitbart Jerusalem egy kiszivárgott dokumentumra hivatkozva írta meg, hogy Soros György Open Society Foundations (OSF) alapítványa 650 ezer dollárral támogatta, “műszaki segítség” és “támogatás” címen. Az OSF adatbázisából kiderült az is, hogy nem csak az amerikai BLM mozgalmat támogatja Soros. 2018-ban a Release Leads nevű szervezet 279,860 dollárt kapott arra, hogy nyilvános rendezvényeket rendezzen többek között a nagy-britanniai BLM részvételével.

A fentiek ismeretében talán nem járunk messze a valóságtól, ha azt feltételezzük, hogy a BLM megjelenése a játékgyártó World of Warcraft (WoW) valamint a Call of Duty játékainak legelején a résztulajdonos “ráhatásának” köszönhető.

A Call of Duty és az Infinity Ward az egyenlőség és a befogadás mellett áll. Kiállunk a rasszizmus és az igazságtalanság ellen. Amíg nem történik a változás, soha nem leszünk az a közösség, amelyre törekszünk”, jelenik meg a játék elején a képernyőn. De ezt látja a játékos akkor is, ha elindítja a Modern Warfare játékot egy PS4-en.

A WoW egyébként Twitter-oldalán is támogatta a BLM-et, az alábbi szöveggel: “ma és mindig támogatjuk azokat akik a rasszizmus és az egyenlőtlenség ellen vannak. Ezeknek nincs helyük egyetlen társadalomban sem. A fekete életek is számítanak.”

A Blizzard akciójára reagált egy videójátékokkal foglalkozó portál is, ők azonban egyoldalúnak látják a kiállást. A honlap közzétette a nyugdíjas, David Dorn nevű fekete rendőrkapitány képét, aki megpróbált megvédeni egy, a tüntetők által fosztogatott zálogházat, és akit eközben Stephan Cannon, egy fekete gengszter megölt.

A vérben fekvő rendőr látványát élőben közvetítették a Facebookon.

“Hol vannak az Activision Blizzard tweetjei, amelyek megemlékeznének David Dornról? Hol ítéli el az Activision Blizzard a BLM és az ANTIFA gengszterei által elkövetett zavargásokat, fosztogatásokat és erőszakot?”, kérdezte a cikk szerzője.

A BLM üzenete a Blizzard játékain keresztül körülbelül 35 millió felhasználót ér el világszerte. Minden egyes alkalommal, amikor ezekkel a játékokkal játszani kezdenek.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában