Tippek a hatékony munkavégzéshez

Akt.:
Cvonline.hu
Cvonline.hu
Budapest, Debrecen, Miskolc, Nyíregyháza – Nemcsak Amerikában, hanem Magyarországon is általánosan elterjedtté váltak az egyterű irodák kialakítása a munkahelyeken. Az előnyök mellett, miszerint költséghatékony és segíti a munkatársak közötti együttműködést, számos hátránya is van.

Koncentrálj!

Általában a legtöbb embert a zaj zavarja a munkavégzés során, hiszen így kevésbé tudnak koncentrálni. Erre megoldás lehet, ha olyan zenét tudunk hallgatni, ami megnyugtat bennünket és segíti a feladatra való fókuszálást. Összeállíthatunk magunknak lejátszási listákat vagy különböző zenei programok ajánlatait is választhatjuk. A munkatársaink számára is tudjuk jelezni, hogy éppen valami fontos dologgal foglalkozunk, ha látják a fülhallgatót a fülünkben és nem zavarnak bennünket.

Készíts listát!

Gyakran félbeszakíthatnak bennünket a kollégáink, így könnyen kizökkenhetünk az adott feladat ritmusából, amihez nehéz visszatérnünk. Előfordulhat, hogy a multitasking (két vagy több tevékenység végzése párhuzamosan) során elfelejtjük, hogy mit csináltunk éppen vagy egy új feladattal könnyen felülírjuk az addigi tevékenységünket. Azonban ez nagyban ronthatja hatékonyságunkat, ezért minden munkanap kezdetén írjuk fel magunknak az aznapi feladatainkat fontossági sorrendben és ne módosítsunk azon. Amíg nem vagyunk készen az elsővel, ne lépjünk át a másodikra. Természetesen ezt felülírhatja egy sürgős megkeresés a főnökünktől, de azután is próbáljuk tartani magunkat a listához. Minden nap végén ellenőrizzük, hogy mindent megcsináltunk-e, amit nem, azt pedig vezessük át a következő nap elejére.

Kattints ide a folytatáshoz!








hirdetés