Tovább öli egymást a Tesco és a Metro

India lebontja a nemzetközi áruházláncok működését korlátozó szabályozását,
ami új piacot nyithat a Tesco előtt.

Indiai szakemberek azt tanácsolják a brit Tesco Plc kiskereskedelmi láncnak,
hogy teljes erőbedobással igyekezzen meghódítani az ázsiai ország piacát, amint
megszűnik a külföldi kiskereskedelmi láncokat eddig onnan kizáró szabályozás.

Felhívják a figyelmet arra, hogy a társaság nagy riválisai, a német Metro AG,
illetve az amerikai Wal-Mart már megtették az előkészületeket a piacra lépésre,
ezért a késlekedés akár azzal járhat, hogy britek lemaradnak a több száz millió
vásárlóval kecsegtető üzletről.

Az indiai gazdaság kiskereskedelmi ágának piaci értéke évi 300 milliárd dollár,
ami előrejelzések szerint 2010-re 427 milliárdra, 2015-re 637 milliárdra nő.








hirdetés