Továbbra is a Fordot szeretik a magyarok a legjobban

A Ford hosszú évtizedek óta számít mutatós modellnek szerte a világon
A Ford hosszú évtizedek óta számít mutatós modellnek szerte a világon
Nyíregyháza – Ötről a hatra jutott a Ford. Megőrizte a hegemóniáját a márka: az autógyártónak tavaly a piaci növekedés közel 13 százalékos emelkedési ütemét megközelítő mértékben sikerült növelnie magyarországi új autó értékesítéseit.

Ennek révén mintegy 12 300 darabbal, 12,2 százalékos piaci részesedéssel az elmúlt hét évben hatodszor lett piacvezető a magyarországi összesített személyautó- és haszongépjármű-piacon.

Erős portfólió

– A nem mindennapi siker több tényezőre vezethető vissza. Kiemelten fontos a Ford kiemelkedő minőségű és versenyképes árú megújult modellportfóliója, ezen belül is a tavaly 50 éves jubileumát ünneplő Transit modellcsalád és a Ranger rendkívüli népszerűsége. Továbbá az NHP program lehetőségeit maximálisan kihasználó, a márkakereskedői hálózat és az importőr összehangolt munkájának köszönhetően a rendkívül sikeres haszonjármű-értékesítési és Falubusz program, melynek keretében 302 gépjármű talált gazdára – közölte Szamosi Viktor, a Ford magyarországi ügyvezető igazgatója.

– Az elmúlt év igazi áttörés volt a márkaszervizeink történetében. Több új szolgáltatást és programot indítottuk el ügyfeleink elégedettségének és bizalmának további erősítéséért.

– A kedvező fogadtatás bizonyítéka, hogy éves szinten közel 10 százalékkal bővült az ügyféllátogatások száma a szervizhálózatunkban – jegyezte meg Károly Róbert, a Ford magyarországi szerviz és ügyfélszolgálati igazgatója.

Az utóbbi 7 évben a Ford hatodszor szerezte meg a piacvezető pozíciót Magyarországon, ami minden idők legerősebb modellportfóliója mellett nagyban köszönhető annak, hogy az elmúlt években megújult, megszépült a márkakereskedői hálózatuk.

– Novemberben egy időben Budapest környékén három helyen is megnyitottuk a Ford új ügyfélélmény filozófiáját képviselő, a márkakereskedői hálózat ékköveit jelentő FordStore márkakereskedéseinket, ahol még magasabb ügyfélkiszolgálásra, teljes körű ügyfélélményre törekszünk. Mindez kiváló alapot szolgátat nekünk arra, hogy továbbra is a piaci élénkülés üteménél nagyobb mértékben növekedjünk, mind a magán, mind a flottavásárlások tekintetében – értékelt Dalos Attila, a Ford magyarországi kereskedelmi igazgatója.

A teljes cikk elolvasható a Kelet-Magyarország január 25-i számában és a kelet.hu-n.

Címkék: ,







hirdetés