Vajon mi jöhet még a K-beauty után?

A gyártók arra törekednek, hogy minél több beauty készüléket kínáljanak otthoni használatra
A gyártók arra törekednek, hogy minél több beauty készüléket kínáljanak otthoni használatra - © Fotó: AFP
Debrecen, Miskolc, Nyíregyháza – Tavaly sok cég dobott piacra kifejezetten otthoni használatra kifejlesztett termékeket.

A szépségiparban járatosak számára ismerősen csenghet a K-beauty, azaz a koreai típusú szépségápolás, de a Harajuku stílus szerelmeseinek a J-beauty jelenséget sem kell magyarázni, amely a japán vonalat takarja. A 2019-es év azonban a C-Beauty-ról fog szólni, olvasható a FOREO közleményében.

Növekvő piac

A koreai- és a japán szépségápolási hagyományokkal szemben a kínai szépségápolás új és modern módon tekint a bőrápolásra, melynek alapja a technológiai fejlődés. A C-beauty termékekben tehát a technológia van előtérben, a hagyományos gyártókkal szemben ezt a trendet az innovációk mozgatják. Új gyárnyitások, fejlesztések, a határok feszegetése a szépségiparban, intelligensebb termékek: ezek fogják meghatározni a következő 12 hónap C-beauty fókuszú iparágát. Nem meglepő, hogy ma a C-beauty piac a leggyorsabban növekvő piac a világon: csak a sminkeladások 30 százalékkal nőttek, és az új technológiáknak köszönhetően számos piacon további nagymértékű növekedés várható 2019-ben.

Otthoni szépségápolás

2018-ban szemtanúi lehettünk az otthoni arcápolás felemelkedésének. Sok cég dobott piacra kifejezetten otthoni használatra kifejlesztett termékeket. A spa-minőségű arcmaszkoktól kezdve az otthoni mélytisztító kezelésekig a szépségipar kifejezetten törekedett arra, hogy minél több beauty készüléket kínáljon otthoni használatra. Ahogy az Uber és az Airbnb felkavarták a közlekedés és a szállodaipar állóvizét, úgy ez a beauty-tech irányzat is várhatóan nagy hullámokat vet majd a szépségiparban.

HBN








hirdetés