Vált a Tesco? – Új árpolitika az áruházláncnál

Tevékenysége gyökeres átformálásával venné fel a harcot a Magyarországra készülő
mumusokkal (Aldi, Wall Mart) a Tesco. Bár a cégnél cáfolják, hogy stratégiát
váltanának, és hivatalosan csak "egyszerűsítésekről" van szó.

A Népszabadság szerint a Tesco úgynevezett "wide-range discount"
típusú lánccá válik majd, és üzleteiben rendkívül széles választékban kínálnak
majd olcsó cikkeket. A felkészülés részeként év elejétől már új árpolitikával,
az eddigieknél is keményebben tárgyalnak a beszállítókkal, és a korábbi gyakorlattal
szemben például már előre bevasalják rajtuk azokat kedvezményeket, amiket eddig
csak az áru értékesítése után kértek el.

A hírek szerint a legnagyobbakat sem kímélik, a Coca Colával például még mindig
egyeztetnek a 2006-os beszállítási szerződés részleteiről. A világcégnek állítólag
nemcsak áraival kellene lejjebb mennie, de kénytelen lenne eltűrni azt is, hogy
mellette az olcsóbb kólát kínáló cégek is jelen legyenek, és még az sem kizárt,
hogy ha a tárgyalások megfeneklenek, a csehországiakhoz hasonlóan a magyarországi
polcokról is kilistázzák a világmárkát.








hirdetés