Nyíregyháza hírei

2014.05.08. 12:36

A víz és az ügyfél az úr!

Nyíregyháza - A játékos feladatsorok komoly szakmai felkészültség tesztjei, egyben a tudás és a tapasztalatok átadását szolgálják.

Nyíregyháza - A játékos feladatsorok komoly szakmai felkészültség tesztjei, egyben a tudás és a tapasztalatok átadását szolgálják.

Harmadik alkalommal ad otthont Nyíregyháza a Magyar Víziközmű Szövetség (MaVíz) országos versenyének: az Ügyfélszolgálati Verseny és Értékesítési Konferencia házigazdája május 8-9. között a Nyírségvíz Zrt.

– Három év szünet után rendezzük meg ismét ezt a szakmai seregszemlét, mivel az elmúlt időszakban az ágazat nagy átalakulásokon esett át, és a változó jogszabályi háttér is új helyzetet teremtett. Ám fontos, hogy a hagyomány folytatódik, mert jelentős szakmai megmérettetés ez a verseny, amelyen átadhatjuk egymásnak a tudást és megoszthatjuk tapasztalatinkat – emelte ki csütörtök délelőtti köszöntőjében Nagy Edit, a MaVíz főtitkára.

– Nem csak a jó bornak, a jó víznek és a jó víziközmű szolgáltató cégnek is kell a cégér, de Nyíregyháza büszkén mondhatja el magáról: itt magas színvonalú munka eredményét élvezhetik a fogyasztók – értékelt méltató szavakkal a Centrál Hotel konferenciatermében a város polgármestere. Dr. Kovács Ferenc utalt a köztársasági elnök Nyírségvíznél tavaly tett látogatására, amely a társaság tevékenységének és eredményeinek az elismerését jelentette.

– Örömmel vállaltuk el újra a házigazda szerepét. A kihagyás három éve alatt az ágazat valóban nagy átalakuláson ment át, szerte az országban cégek jöttek létre vagy épp szűntek meg, de aki illetve ami örök, az az ügyfél és az ügyfélszolgálat, valamint az ügyfelek elvárása a gyors, precíz és udvarias ügyintézésben – hangsúlyozta a Nyírségvíz Zrt. vezérigazgatója. Szabó Istvánné hasonlattal is élt: az ügyfélszolgálat kicsit művészet is, hiszen egy feldúlt, vélt vagy valós sérelmétől ingerült ügyfél arcára nyugalmat és mosolyt varázsolni nem egyszerű dolog.

Az ország különböző pontjairól érkezett szolgáltató cégek csapatai délelőtt írásbeli feladatok megoldásával kezdték el a versengést, délután a szituációs gyakorlatokban mutathatják meg, hogyan kezelik a hétköznapi helyzeteket. A szabadidős kísérőprogram részeként a vendégek a Nyíregyházi Állatparkba is ellátogattak. Pénteken az Értékesítési Konferencia szó lesz az egységes közszolgáltatói ügyfélszolgálati elvárásokról, a fogyasztóvédelmi kérdésekről, valamint a mellékvízmérők távleolvasásának tapasztalatairól.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!