Horgászverseny

2019.09.12. 11:16

Percenként váltottak újabb és újabb taktikát

Mint a Horgász, vadász oldalon már beszámoltunk róla, a Leveleki Horgászparadicsom 2016 csapata első lett a Maconkán tizenötödik alkalommal megrendezett Fishing & Hunting Társasági és Média Horgászversenyen.

A siker titkáról faggattuk Mikucza Zsoltot, a csapat vezetőjét.

– Bátran állíthatom, hogy a két oldalt mellettünk versenyző szomszédos csapatok – ők szintén a dobogóra állhattak az eredményhirdetéskor –, a mi csapatunknak is köszönhetik a sikerüket. Látták ugyanis, hogy a leveleki csapat tagjai egy horgászás után megtalálták azt a megoldást, ami jól működött, s utánozható volt. Rengeteg taktikai váltással, különböző csalival és színekkel, néha percenként váltva dolgoztak a fiúk és a háttéremberek. Rájöttünk ugyanis, hogy a frissen telepített halak a parttól 15-20 méterre tartózkodnak, elég csak odáig bedobni a készséget. A verseny azon a vasárnapon 9 órától 17 óráig tartott, a kapás után rendszerint 2-3 boton is fárasztottak egyszerre a csapatunk tagjai. A versenyt végül óriási ­súlykülönbséggel nyertük meg. A sikerben oroszlánrésze volt Holló Arnold feleségének, Noéminek, aki folyamatosan tartotta a lelket a fiúkban, s etette-itatta őket. Tavaly már kijelentettük, ha egyszer a mezőny közepén végzünk, akkor egy időre kiszállunk ebből a versenyből, hiszen Levelek csapata számára nem a versenyzés, hanem a barátság és a jókedv a ­fontos. Most, hogy elsők lettünk, még inkább tartjuk ma­gunkat ahhoz, hogy kiszállunk, s 2-3 év múlva a versenyre kiéhezve újra indulunk – tette hozzá Mikucza Zsolt.