ridens

2021.07.15. 08:55

Strandlabdacsata a perzselő napsütésben

A nyár az önfeledt kikapcsolódásról, a sok kirándulásról és a pihenésről szól a diákok számára.

KM

Forrás: Zöld Kerék Alapítvány

Vidám és embert próbáló nyári tábor várt a nyíregyházi Ridens speciális iskola fogyatékkal élő fiataljaira július 5-től a Rákócziak birodalmában, Sárospatakon.

– A környéken sokat kóboroltunk, róttuk a kilométereket gyalogosan és vonattal – elevenítette fel az emlékeket lapunknak Kazai Béla, a Zöld Kerék Alapítvány elnöke. – Az első állomásunk Hercegkút volt, ahol a világörökség részeként jegyzett Gombos-hegyi pincesort és a kálváriát tekintettük meg. Másnap Sátoraljaújhelyre utaztunk, a vasútállomásról felkapaszkodtunk a Magas-hegyre és a Magyar Kálvária sétányon folytattuk utunkat. Visszatérve a városba a Kazinczy Ferenc Múzeumot kerestük fel. A nagy hőség miatt meglátogattuk a végardói strandot, ahol vidám strandlabdacsatákat is vívtunk. Felkerestük a Megyer-hegyi tengerszemet is, majd a tábor zárásaként „elfoglaltuk” a Rákóczi-várat.