Nyíregyháza

2022.02.22. 11:56

Minden egy jó ötlettel kezdődik!

A workshop résztvevői megtudhatták, mi is a marketing szentháromsága.

Süvöltős László

Fotó: MW

A startup gondolkodásmód elterjesztése, az új üzleti technikák és marketingstratégiák elsajátítása, használata állt a középpontjában a megyei kereskedelmi és iparkamara keddi rendezvényének.

 

Az INPUT Next! Üzleti workshop-sorozat első állomásán Párkányiné dr. Csurka Edina köszöntötte a kamara nyíregyházi székházában megjelent cégvezetőket, vállalkozókat. Elmondta, a legfrissebb adatok szerint a megyében közel 67 ezer embert foglalkoztatnak társas vállalkozások, ennek nagyjából a kétharmada, közel 44 ezer ember dolgozik kis- és középvállalkozásoknál.

 

– Ebből is látszik, hogy ez a szektor jelentős szerepet tölt be a foglalkoztatás területén, azonban ha az értékesítés volumenét nézzük, már mások az arányok – mondta a megyei kereskedelmi és iparkamara főtitkára, aki hozzátette, ez természetesen az erőforrás-ellátottság különbségéből fakad.

 

– A rendezvény-sorozat célja, hogy versenyképesebbé váljanak megyénk kis- és közepes vállalkozásai. Azért hoztuk ide Nyíregyházára az INPUT workshop-sorozatot, hogy a helyi cégek képviselői megismerkedhessenek a legújabb, startup szemléletű marketing és kereskedelmi technikákkal – fogalmazott köszöntőjében Párkányiné dr. Csurka Edina, majd átadta a szót Süvöltős Lászlónak.

 

A Simplegrow marketing- és üzletfejlesztési szakértője előadása elején előrevetítette a nap központi témáit.

 

– A legfontosabb, hogy megtaláljuk a célcsoportunkat, tudjuk meg, mire van szükségük, és azt, hogy milyen nyelven lehet nekik átadni az ajánlatunkat – fogalmazta meg a „marketing-szentháromságot” a szakember.

 

Süvöltős László az előadásában rámutatott, minden egy ötlettel indul, nem volt ez másképp a laptop vagy az okostelefon esetében sem, ma pedig már minden vállalkozónak van ezekből legalább egy. De ha még tovább megyünk vissza az időben, ott van Bíró László szabadalma, a golyóstoll, ami a maga korának szintén egy forradalmi újítása volt.

 

A keddi workshop a frontális tudásátadás után interaktív üzemmódba kapcsolt, mikor a Simplegrow marketing- és üzletfejlesztési szakértője egy rövid bemutatkozásra kérte a megjelenteket. Ezekből kiderült, a gazdaság széles spektrumát ölelték fel a vendégek, hisz volt, aki egy gyümölcsfeldolgozó-üzemet képviselt, volt, aki mobil szaunákat ad bérbe, de érkeztek érdeklődők az egészségügy és a marketing, arculattervezés világából is.

 

A nyíregyházi Jeney Ágnes szavaiból kiderült, ő immár öt éve készít egyedi, személyre szabott kulcstartókat, ahogy népszerűek az úgynevezett autós őrangyalai is, melyek arra hivatottak, hogy vigyázzanak a tulajdonosaikra az utakon, ilyen termékeket ő készített először az országban.

 

- Mára nagyjából letisztult a célcsoportom, melybe zömében a fiatal, kisgyermekes anyukák tartoznak – árulta el az Ágilánc tulajdonosa.

 

A keddi workshop szünetében Mónus Levente, a rendezvény szervezője lapunknak elmondta, az INPUT Next! egy 3 alkalomra szóló, egyenként 4 órás, gyakorlati workshopokból álló képzéssorozat, amely kezdő cégvezetőknek és friss, naprakész tudásra vágyó vállalkozóknak segít fejlődni, elsősorban marketing témakörben. A résztvevők gyakorlati tudásra tehetnek szert a piacra lépési és árazási stratégiák, online marketing és értékesítés terén, így a képzések elvégzése után pontosan tudni fogják, hogy mit és hogyan kell tenniük annak érdekében, hogy sikeres vállalkozást tudjanak építeni.

 

- A workshopok elsődleges célja a tudásmegosztás, az új generációs vállalkozók naprakész tudással való felvértezése, és a helyi üzleti vállalkozói közösség aktivizálása – emelte ki Mónus Levente.

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában