2017.12.28. 17:39
Elismerték a tehetséges diákokat a Lippaiban
Nyíregyháza - A szakmai alapokra érték- és közösségteremtő programot építettek fel a Lippaiban.
Nyíregyháza - A szakmai alapokra érték- és közösségteremtő programot építettek fel a Lippaiban.
A Lippai János Mezőgazdasági Szakgimnázium és Szakközépiskola udvara volt az utolsó előtti állomása annak a karácsonyi rendezvénysorozatnak, amelyben összefonódott a szakma iránti elkötelezettség a jótékonysággal, az értékőrzés az értékteremtéssel.
Feldíszített tantermek
Élő betlehem, sütivásár, mézeskalácsillat… Néhány az elmúlt hetek programjai közül, melyek az intézmény tanulóinak erkölcsi, esztétikai, emocionális nevelését szolgálták. Az adventi időszakban a szülők, pedagógusok, diákok és a vezetőség önzetlenségének, kezdeményezőkészségének köszönhető eseménysorozat nemcsak az iskola diákjainak, de a környék óvodásainak, kis- és középiskolásainak is örömére szolgált. A szervezők célja, hogy az élő betlehem ezentúl minden évben várja majd az érdeklődőket. A 2017-től szakgimnáziummá avanzsált intézmény virágkötő osztályának közreműködésével az iskola diákjai adventi koszorút készíthettek, melyek a tantermek méltó díszei voltak az ünnepvárásban. A 9. évfolyamos, valamint a mezőgazdasági technikus, erdész- és vadgazdálkodási technikus fiataloknak köszönhetően minden héten műsor előzte meg a gyertyagyújtást. A zárórendezvényen a gazda szakirányú osztály karácsonyi színdarabja teremtett meghitt hangulatot az iskola diákjai, pedagógusai és a vendégek számára. Az ünnepet jótékonysági kezdeményezés tette teljessé: Gajdos István, az Agrárifjúságért Alapítvány kuratóriumi elnöke ajándékcsomagokat adott át a kiemelkedően teljesítő, tehetséges fiataloknak. Ferdinánd Tibor, az intézmény vezetője a jótékonysági süteményvásár bevételét osztotta szét ajándékutalvány formájában a hátrányos helyzetű tanulók között. A rendezvényen az ULT Magyarország Zrt. és Nyidoter Kft. szponzori ajándékai (tíz tablet) is gazdára találtak, melyeket a cég képviseletében Fekete Tibor nyújtott át.
KM