2018.07.05. 09:47
Arany elismerés és különdíj a Nyíregyházi Állatparknak
Nyíregyháza - Turisztikai kommunikációs díj dukált a Nyíregyházi Állatparknak.
Nyíregyháza - Turisztikai kommunikációs díj dukált a Nyíregyházi Állatparknak.
A PPH Média által meghirdetett MagyarországON elnevezésű turisztikai kommunikációs versenynek az volt a célja, hogy rábukkanjanak azokra a projektekre, amelyek belföldi utazásra ösztönzik az embereket. Arany elismerésben és különdíjban részesült a Nyíregyházi Állatpark és a 2011-ben alakult Alfabrand kreatívügynökség.
Interaktív online játék
A Nyíregyházi Állatparknál fontosnak tartják, hogy hatásos PR-kampánnyal vonzzák be az érdeklődőket.
– Amikor 20 évesek lettünk, a jubileumunkra az Alfabrand Kft.-vel közösen kitaláltuk, hogy úgynevezett utazó kampányunk végén sorsoljuk ki a nyertest, aki Kanári-szigeteki utazás élményével gazdagodott – mondta Gajdos László, az állatpark igazgatója. Az arany elismerést és a Magyar Turisztikai Ügynökség különdíját az a film kapta, amely az indonéz esőerdőt bemutató Zöld Piramisban játszódik, és az interaktív online játék során a látogatók megismerhetik az állatparkot – ezt díjazta a zsűri.
KM