2021.09.27. 14:01
A marketing fővárosa lett Nyíregyháza
Újabb díjeső hullott a megyeszékhelyre, Vásárosnaményra és Szabolcs-Szatmár-Beregre.
Fotó: Pusztai Sándor
Eddig úgy tudtuk, hogy a megyeszékhelyi minősítés dukál Nyíregyházának, az új titulus: a marketing fővárosa. Ez hangzott el hétfőn, a városháza Krúdy-termében, ahol prof. dr. Piskóti István, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja, a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézetének igazgatója megjegyezte:
– Hét éve alapítottuk a Városmarketing Gyémánt Díjat. Ezúttal a Marketing Summit Hungary konferencián – a marketing szakma csúcstalálkozóján – adtuk át az elismeréseket. Ebben az évben 149 nevezés érkezett 25 várostól, köztük elsőként határon túlról is, a szerbiai Magyarkanizsáról. A pályázó szervezetek 5 kategóriában nevezhettek. Ezúttal is a rendezvény, esemény kategóriában érkezett a legtöbb nevezés – összesen 49. Az ismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte. Minden olyan pályázat, amely megfelelt a zsűri előzetesen meghirdetett kritériumrendszerének elnyerte a Városmarketing Gyémánt Díj gyémánt elismerését. Ezúttal 101 „gyémántoklevelet” adtak át.
– Az idei esztendő fődíjasa, Nyíregyháza lett, így viselheti a marketing fővárosa 2021 kitüntető címet. A város 20 elismerésben részesült, azaz a legtöbb Városmarketing Gyémánt díjat nyert el – nyomatékosította prof. dr. Piskóti István, a program vezetője, a zsűri elnöke, aki dr. Papp-Váry Árpáddal, az MMSZ alelnökével adta át korábban a becses tárgyakat Zagyva Gyulának, a Város-Kép Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatójának.
– A Város-Kép Nonprofit Kft. készítette a pályázati anyagokat, amiért jár a gratuláció, és dícséret illeti mindazokat is, akik ehhez a tartalmat szolgáltatták. Újabb bizonyíték arra ez, hogy Nyíregyháza a pandémia idején is működik és fejlődik – mondta dr. Kovács Ferenc polgármester.
A marketingaktív megye díj Szabolcs-Szatmár-Bereget illeti, ugyanis a megye 26 marketing gyémántdíjat nyert el ezúttal.
– Nagy megtiszteltetés ez számunkra. A településfejlesztés, az identitás és a népességmegtartás szempontjából is fontos a marketingtevékenység erősítése, ebben élen jár a kategóriájában Nyíregyháza és Vásárosnamény – fűzte hozzá Baracsi Endre, a megyei közgyűlés alelnöke.
A kisvárosok között Vásárosnamény városa hat díjat érdemelt ki.
– Ez egy csapatmunka eredménye, külön köszönet jár Liptákné Juhász Anikónak, a Tourinform-iroda helyi vezetőjének. Bereg szíve úgy dobban, hogy annak országos a visszhangja – jegyezte meg Filep Sándor, Vásárosnamény polgármestere.