Applikáció

2021.11.10. 16:15

Egyre népszerűbb a Nyíregyháza Applikáció! Mutatjuk, miket tud!

Már több mint 6000 felhasználó töltötte le a Nyíregyháza Applikációt – pozitívak a visszajelzések.

LTL

Zajácz Barbara nem csak letöltötte, használja is a mobilalkalmazást

Forrás: Pusztai Sándor

Fotó: Pusztai Sándor

Appra kész a megyeszékhely immár három hónapja. Az okostelefonnal rendelkezők új távlatokat nyitó lehetőséggel gazdagodtak az NYHApp, vagyis a Nyíregyháza Applikáció révén. A Szindbád Színháztörténeti Rendezvénytér emeleti helyiségében aktiválták a mobilalkalmazást.

Informatív tájékoztatás

Petró Árpád, a NyírVV Nonprofit Kft. ügyvezetője akkor elmondta: „Bárki a kezébe veheti vagy zsebre teheti a várost digitális polgárként. A friss, ropogós hírek éppúgy megjelennek a felületen, mint például a hulladékszolgáltatási újdonságok. Az újítás célja a közösségépítés és az informatív tájékoztatás.” A tapasztalatokról kértünk összegzést:

Segít az ügyintézésben is

– A Nyíregyháza Applikáció augusztus végétől érhető el a felhasználók számára, a letöltöttsége folyamatosan növekszik és egyre népszerűbb.

Az NYHApp ingyenesen tölthető le a Play Áruházból és az App Store-ból. Jelenleg több mint 6000 felhasználóról tudunk. Többségében turista módban használják, azonban a regisztráltak részére az alkalmazás sokkal szélesebb körű funkciókkal érhető el, jobban kihasználható a benne rejlő sok lehetőség – fejtegette Petró Árpád.

– Számos visszajelzés érkezett, melyek túlnyomóan pozitív töltetűek, hiszen egy helyen megtalálható minden Nyíregyházát érintő hír, információ és esemény, valamint az ügyintézésben is segíti a városlakókat.

Automatikus háttérirányítás

– A beindulás óta is folyamatosan egyeztetünk a háttérben, hiszen vannak új ötletek, tervek abban a reményben, hogy az applikációt minél informatívabbá és felhasználóbarátabbá tegyük. Az applikációt érintő panaszok nem érkeztek. Ez is azt igazolja, hogy egy valóban hiánypótló alkalmazás született. A várossal kapcsolatos bejelentéseket a rendszer minden esetben automatikus háttérirányítással továbbítja az adott közszolgáltatóhoz. Ők akár azonnal tudják kezelni az észrevételeket. Közel 300 javaslat, illetve megkeresés érkezett az applikáción keresztül – jegyezte meg végezetül Petró Árpád.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában