2021.11.10. 16:15
Egyre népszerűbb a Nyíregyháza Applikáció! Mutatjuk, miket tud!
Már több mint 6000 felhasználó töltötte le a Nyíregyháza Applikációt – pozitívak a visszajelzések.
Zajácz Barbara nem csak letöltötte, használja is a mobilalkalmazást
Forrás: Pusztai Sándor
Fotó: Pusztai Sándor
Appra kész a megyeszékhely immár három hónapja. Az okostelefonnal rendelkezők új távlatokat nyitó lehetőséggel gazdagodtak az NYHApp, vagyis a Nyíregyháza Applikáció révén. A Szindbád Színháztörténeti Rendezvénytér emeleti helyiségében aktiválták a mobilalkalmazást.
Informatív tájékoztatás
Petró Árpád, a NyírVV Nonprofit Kft. ügyvezetője akkor elmondta: „Bárki a kezébe veheti vagy zsebre teheti a várost digitális polgárként. A friss, ropogós hírek éppúgy megjelennek a felületen, mint például a hulladékszolgáltatási újdonságok. Az újítás célja a közösségépítés és az informatív tájékoztatás.” A tapasztalatokról kértünk összegzést:
Segít az ügyintézésben is
– A Nyíregyháza Applikáció augusztus végétől érhető el a felhasználók számára, a letöltöttsége folyamatosan növekszik és egyre népszerűbb.
Az NYHApp ingyenesen tölthető le a Play Áruházból és az App Store-ból. Jelenleg több mint 6000 felhasználóról tudunk. Többségében turista módban használják, azonban a regisztráltak részére az alkalmazás sokkal szélesebb körű funkciókkal érhető el, jobban kihasználható a benne rejlő sok lehetőség – fejtegette Petró Árpád.
– Számos visszajelzés érkezett, melyek túlnyomóan pozitív töltetűek, hiszen egy helyen megtalálható minden Nyíregyházát érintő hír, információ és esemény, valamint az ügyintézésben is segíti a városlakókat.
Automatikus háttérirányítás
– A beindulás óta is folyamatosan egyeztetünk a háttérben, hiszen vannak új ötletek, tervek abban a reményben, hogy az applikációt minél informatívabbá és felhasználóbarátabbá tegyük. Az applikációt érintő panaszok nem érkeztek. Ez is azt igazolja, hogy egy valóban hiánypótló alkalmazás született. A várossal kapcsolatos bejelentéseket a rendszer minden esetben automatikus háttérirányítással továbbítja az adott közszolgáltatóhoz. Ők akár azonnal tudják kezelni az észrevételeket. Közel 300 javaslat, illetve megkeresés érkezett az applikáción keresztül – jegyezte meg végezetül Petró Árpád.