2025.04.22. 13:02
A szakember elárulta, szükség van-e a TikTok-ra, ha már ott vagyunk az Instán
Az "Online marketing női szemmel – Praktikák, amik tényleg működnek!" című előadás két órán át tartott, mégis egy pillanatig sem unatkoztak a résztvevők.

Lukovics Dóra volt a kamara klubestjének vendége
Forrás: lukovicsdora.hu
Áprilisi klubestünk témáját ezúttal maguk a klubtagok választották – a korábban felajánlott lehetőségek közül az online marketing témájára érkezett a legtöbb kérés, így nagy örömmel hívtuk meg szervezetünk nyíregyházi székházába Lukovics Dóra marketing tanácsadót előadónak - tájékoztatta portálunkat Párkányiné dr. Csurka Edina.
A szervező Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara főtitkára elmondta, az est során olyan kérdésekre kaptak választ, mint például kell-e TikTok, ha már ott vagyunk a Facebookon és Instagramon, vagy hogy megéri-e Google-hirdetésekbe fektetni, vagy inkább a Facebook a nyerő. Az előadás legnagyobb értéke mégis az volt, hogy mindezt női vállalkozásokra szabva mutatta be – olyan nyelven és példákkal, amelyek igazán közel álltak a Női klubest résztvevőihez.