Vállalkozás

2020.02.21. 13:29

Családi vállalkozásból sikertörténet

A Daniella Kereskedelmi Kft. 1992-es alapítása óta töretlenül fejlődött, és útját számos kihívás és siker szegélyezte.

A villamossági kis- és nagykereskedelemmel foglalkozó vállalkozás akkor még debreceni székhellyel, és 4 fővel kezdte meg működését. Mára már több mint 300 fővel, országszerte 31 telephellyel, lakossági és nagykereskedelmi webshoppal és több mint 1,8 milliárd forintos raktárkészlettel dolgoznak azon, hogy széles körben kielégíthessék vásárlóik villamossági igényeit.

Stabil és megbízható működésének, valamint partnerei szolgálatába állított szakértői hátterének köszönhetően pedig napjainkra a Daniella Villamosság Magyarország villamossági piacának vezető nagykereskedőjévé vált, és a hazai nagyvállalatok körébe léphetett.

Megőrizve a családi vállalkozás jellegének előnyeit és hangulatát, a cégnél a munkatársakra nem emberi erőforrásként, hanem mint partnerekre tekintenek, hosszú távú karrierlehetőséget kínálva számukra. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy évről évre több és több kollégát köszönthetnek 10 – 15 – 20 vagy akár 25 a cégnél eltöltött év apropóján jubileumi kitüntetéssel.

Tudatos fejlődéssel a vásárlók maximális megelégedettségéért

Az elmúlt közel 30 évben a Daniella Villamosság a tudatos fejlődés útján haladva igyekszik folyamatosan felmérni és igazodni a vásárlói igényekhez, ennek mentén innoválni, és formálni a szolgáltatási csomagját. Minden egyes beruházás és fejlesztés célja az, hogy hosszú távon lehessenek részesei partnereik sikereinek. Erre kiváló példa a cég új nagykereskedelmi webáruháza is, amely szinte minden szükséges információt és lehetőséget biztosít a vásárlók számára a villamossági anyagok kényelmes, egyszerű és gyors beszerzéséhez.

A MagyarBrands Szakmai Bizottságának döntése alapján a Daniella Villamosság KIVÁLÓ ÜZLETI MÁRKÁNAK minősült a 2019-es évben.

A MagyarBrands program immáron tizedik éve díjazza a magyar vonatkozású, Magyarországon, vagy létrejöttében-alapításában magyar résztvevőkkel született márkák közül a legeredményesebbeket.

A Program kiválasztási folyamata rendkívül komplex: pénzügyi adatok többszempontú vizsgálata, fogyasztói és szakértői értékítélet, a márka reputációja egyaránt fontos szempont. A díjak odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki.

Büszkék vagyunk rá, hogy egy újabb rangos elismerést tudhatunk magunkénak. Folyamatos és tudatos fejlődésünk mozgató rugója piacvezető pozíciónk megőrzése mellett az, hogy hosszú távon lehessünk részesei partnereink sikereinek. Az, hogy 2019-es évben a Daniella Villamosság Kiváló Üzleti Márkaként minősült, a partnereink töretlen bizalmának is köszönhető, amit mi azzal hálálunk meg, hogy működésünk fókuszában továbbra is vásárlóink maximális megelégedettségét tartjuk.” – mondta Hadnagy Ernő, a Daniella Kereskedelmi Kft. ügyvezetője.

Tekintse meg a Daniella Villamosság imázsfilmjét:

 

 

(PR cikk)

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!