Magyarország

2009.12.04. 12:59

Szoftverprobléma miatt akadozott a Telekom - a szolgáltatás fokozatosan áll helyre

<p>V&#225;ratlan szoftverprobl&#233;ma okozta a<br /> h&#237;v&#225;sfogad&#225;si gondokat a Telekom<br /> mobilh&#225;l&#243;zat&#225;ban - k&#246;z&#246;lte a<br /> v&#225;llalat p&#233;nteken. A zavar egy<br /> &#233;jszakai, el&#245;re tervezett munka k&#246;zben<br /> keletkezett, azonnal megkezdt&#233;k a<br /> hibaelh&#225;r&#237;t&#225;st. A c&#233;g<br /> t&#225;j&#233;koztat&#225;sa szerint a<br /> szolg&#225;ltat&#225;s fokozatosan &#225;ll helyre.</p>

A Magyar Telekom közleménye

szerint délelõtt a vállalat

mobil-elõfizetéssel

rendelkezõ ügyfelei jelentõs

részének hálózaton

belüli hívásai sikertelenek voltak,

az elõfizetõk azt tapasztalták,

hogy a hívott fél nem

elérhetõ, ki van kapcsolva vagy a

hangposta jelentkezik.

Az elsõsorban hálózaton

belüli hibát egy éjszakai,

elõre tervezett munka során keletkezett

váratlan szoftverprobléma

okozta. Hozzáteszik: ennek

észlelése után a

rendszerszállítóval

közösen azonnal megkezdõdött a

hibaelhárítás, amelynek

eredményeként a

szolgáltatás fokozatosan áll

helyre.

A vállalat köszöni ügyfelei

megértését és

türelmét, a probléma

elhárításával kapcsolatban

pedig további tájékoztatást

ígérnek.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!