Magyarország

2012.06.20. 18:47

Hőség - Növekszik az ásványvíz-, sör- és jégkrémeladás

Budapest, 2012. június 20., szerda (MTI) - A kiskereskedelmi forgalomban a hőség alatt nő az ásványvíz-, sör- és jégkrémeladás.

Budapest, 2012. június 20., szerda (MTI) - A kiskereskedelmi forgalomban a hőség alatt nő az ásványvíz-, sör- és jégkrémeladás.Fodor Attila, a CBA kommunikációs igazgatója az MTI érdeklődésére szerdán elmondta, hogy péntek óta napról napra emelkedik a nyári szezonális termékek forgalma, ásványvízből és sörből a szokásos napi forgalom kétszeresét értékesítik, ez utóbbihoz a labdarúgó Európa-bajnokság is hozzájárul.

Egy nagyobb CBA szupermarketet alapul véve az eladott ásványvíz az átlagos napi 3.300 palackról 6.000 palackra emelkedett, a jégkrémforgalomban 50-60 százalékos napi bővülést regisztráltak. Jégkrémből főleg az alacsonyabb árfekvésű pálcikás és nagyobb kiszerelésű termékeket veszik a vásárlók - mondta a CBA kommunikációs igazgatója, aki szerint ha a hőség folytatódik, további forgalombővülésre lehet számítani, hiszen még nem érték el ásványvízből a tavalyi napi maximumot, amikor négyszer több palack ásványvizet értékesítettek az átlagos napi értéknél.

Megjegyezte: az eladott ásványvizek 70-73 százaléka még mindig szénsavas termék, bár a drágább palackoknál kezd kiegyenlítődni a szénszavas és a mentes termékek aránya.

A Tesco áruház tájékoztatása szerint az elmúlt néhány nap kánikulai időjárásának köszönhetően jelentősen megnőtt a klasszikus nyári termékek forgalma. Az eladott ásványvizek napi mennyisége 80 százalékkal, a jégkrémeké 30 százalékkal emelkedett, sörből pedig 15 százalékkal több fogyott az utóbbi napokban az előző héthez képest.

 

 

- MTI -

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!