Nyíregyháza hírei

2014.05.09. 07:26

Nyírtávhő: fejlődés és változások

Nyíregyháza - Az idén újabb nyolcezer távleolvasós vízmérőt szerel fel a régiek helyébe a Nyírtávhő Kft. Nyíregyházán. A melegvízóra-cserék május 10-én, a vezetékcserék június közepén kezdődnek.

Nyíregyháza - Az idén újabb nyolcezer távleolvasós vízmérőt szerel fel a régiek helyébe a Nyírtávhő Kft. Nyíregyházán. A melegvízóra-cserék május 10-én, a vezetékcserék június közepén kezdődnek. A technikai fejlődés alapja lehet az úgynevezett okos mérésnek, hiszen a távhő munkatársainak a jövőben nem kell időpontot egyeztetniük a fogyasztókkal, és be sem kell menniük a lakásokba.

Arday Balázs ügyvezető igazgató lapunknak elmondta: az összesen mintegy 17 ezer vízmérőből 9 ezer darabot már tavaly kicseréltek, május 10-étől pedig a cég megbízólevéllel és kitűzővel érkező munkatársai elvégzik a maradék 8 ezer mérő ingyenes cseréjét. Egyúttal azokat a költségosztókat is „modernizálják”, ahol még a régi, nem rádiómodulos készülékek teljesítenek szolgálatot.

– A mérőcserék szombaton kezdődnek, ütemezetten, előzetes kiértesítések alapján zajlanak, és várhatóan szeptemberre befejeződnek. Amennyiben a házigazdáknak nem felel meg a jelzett időpont, egyeztessenek újat az értesítőn szereplő telefonszámon!

Ne féljenek a hátralékosok!

Kérdésünkre, előfordul-e, hogy valaki „elmenekül” a szakemberek elöl, illetve megtagadja a kötelező mérőcserét, Arday Balázs elmondta: a jelentős hátralékkal rendelkezők némelyike attól tart, hogy ha beengedi otthonába a szakembereket, azok – kapva az alkalmon – leszerelik a régi mérőjét, de nem rakják fel az újat, és szolgáltatás nélkül marad.

– Ettől azonban a nyári óracserék alkalmával senkinek sem kell tartania! Mindenkinél felszereljük az új, modern mérőt, az adósságrendezési eljárás más lapra és más napra tartozik – hangsúlyozta az ügyvezető, hozzátéve: sem a költségosztókat, sem a vízmérőket nem érdemes manipulálnia a fogyasztóknak, mert az új rendelet értelmében ha a készülék sérült, nem leolvasható, akkor (a törvény értelmében) a ház fajlagos átlagfogyasztásának két és félszeresét számlázza ki az ügyfélnek a Nyírtávhő.

Ön mennyire elégedett?

A fogyasztókkal való közvetlen találkozás lehetőségét kihasználva, a melegvízmérők cseréjével párhuzamosan elégedettségmérést is végeznek a távhőszolgáltató munkatársai.

– Arra kérjük az ügyfeleinket, hogy önkéntesen, név nélkül töltsenek ki egy rövid, 10 kérdésből álló kérdőívet. Azt szeretnénk megtudni, hogy az elmúlt 2 évre visszatekintve mennyire elégedettek szolgáltatásinkkal, ügyfélszolgálati, tájékoztatási és hibaelhárítási tevékenységeinkkel az emberek. Mindez a munkánk hatékonyabbá és ügyfélcentrikusabbá tételét szolgálja – árulta el Arday Balázs.

KM-PI

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!