2025.05.08. 11:57
Az ember az érték – a Humánia HRS Group Zrt. küldetése a felelős HR szektorért
A hazai HR szolgáltatói piac egyik legmeghatározóbb szereplőjeként a Humánia HRS Group Zrt. már három évtizede kínál rugalmas, mégis megbízható megoldásokat a munkaerőpiac dinamikusan változó kihívásaira.

A 100 százalékban magyar tulajdonban lévő vállalat több mint 700 partnerrel dolgozik együtt, országos hálózata 19 irodából áll, és mára már öt országban is aktív jelenléttel bír. A cég vezérgondolata egyszerű, mégis jól kidolgozott: „Az Ember az értékünk, a HR a szenvedélyünk”.
Stabil alapokon, biztos partnerséggel
A vállalat sikerének záloga a naprakész munkaerőpiaci információk, a rendezett jogi és munkaügyi kapcsolatok, valamint a megbízható működés. A Humánia szerepel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal köztartozásmentes adatbázisában, emellett számos szakmai elismerést – többek között kilenc MagyarBrands, Superbrands, és három Kiváló Munkáltató Márka díjat – tudhat magáénak.
A cég szolgáltatásai között megtalálható:
- Diákmunka: gyorsan és költséghatékonyan reagál szezonális vagy folyamatos munkaerőigényre, akár 1-2 napon belül.
- Munkaerő-kölcsönzés: idő- és költséghatékony megoldás rövid távú projektekre vagy hosszabb távú foglalkoztatásra egyaránt, mind fizikai, mind szellemi pozíciókra.
- Nyugdíjas munka: évtizedes szakmai tapasztalatot hasznosít, amely hosszú távon is gazdaságos és megbízható erőforrást jelent.
- Munkaerő-közvetítés: személyre szabott toborzással, garanciával választja ki az ideális jelölteket.

Kutatás, tudásmegosztás és innováció
A Humánia HRS Group Zrt. elkötelezett a folyamatos fejlődés mellett, ezt nemcsak szolgáltatási színvonalában, hanem tudásmegosztási és kutatási tevékenységeiben is bizonyítja. Rendszeresen készít olyan hiánypótló szakmai anyagokat, mint például a Z generáció élethelyzete, munkahelyi elvárásai, hozzáállásai, a generációs együttműködés kihívásai, megoldásai és a hatékony gyakornoki program működtetése. Az eredményeit szakmai anyagok formájában osztják meg partnereikkel, ezzel is támogatva a döntéshozatalukat és a versenyhelyzetük növelését.
„Gyakran halljuk, hogy a mai fiatalokat csak az okoseszközök érdeklik, és hiányzik belőlük a korábbi generációk munkamorálja. Kutatásaink azonban azt mutatják, hogy a Z generáció tagjai másként gondolkodnak és másként motiválhatók, de ugyanúgy képesek értéket teremteni. A kihívás számunkra abban rejlik, hogy megtaláljuk azokat a módszereket, amelyekkel elérhetjük és megtarthatjuk őket. Ezért folyamatosan dolgozunk azon, hogy megértsük igényeiket és elvárásaikat, és ennek megfelelően alakítsuk szolgáltatásainkat” – fogalmazott Márkus Zoltán, a Humánia vezérigazgatója.

Értékközpontú működés – nemcsak üzleti célokra
A Humánia a HR szolgáltatást nem csupán technikai kérdésként kezeli, hanem társadalmi felelősségként is. Küldetésének része, hogy minden munkavállaló megtalálja a neki megfelelő pozíciót, ahol képességeit kibontakoztathatja, és biztonságban végezheti munkáját. A vállalat szerint a megbízhatóság, az átláthatóság, a szakmaiság és a folyamatos megújulás képezik a hosszú távú siker alapjait.
A jövő partnere
A Humánia HRS Group Zrt. nemcsak szolgáltatóként, hanem tanácsadó partnerként is jelen van ügyfelei életében. Ahol a legtöbb HR szolgáltató megáll, ott a Humánia továbblép: értéket teremt, rendszert épít, és közös gondolkodásra ösztönöz. Ennek köszönhetően partnerei 98 százaléka elégedett az együttműködéssel – ez az arány önmagáért beszél.


(x)
