Sport

2013.01.04. 16:24

Melyik legyen a legjobb reklám?

A Doritos legjobb öt reklámfilmje közül kettőt vetítenek a Super Bowl döntőjében, de hogy melyik kettőt, még nem tudni. A végső győztes egy millió dollárt nyer és közreműködhet a legújabb Transformers készítésénél. Itt az öt döntős.

A Doritos legjobb öt reklámfilmje közül kettőt vetítenek a Super Bowl döntőjében, de hogy melyik kettőt, még nem tudni. A végső győztes egy millió dollárt nyer és közreműködhet a legújabb Transformers készítésénél. Itt az öt döntős. A Super Bowl (az NFL nagy döntője) évek óta a legnépszerűbb amerikai tévés közvetítés, a szünetekben sugárzott reklámoknak pedig külön kultusza van. Akadnak olyanok, akik csak és kizárólag a reklámok kedvéért ülnek a tévé elé ilyenkor. Ez ugyanis az a műsorsáv, ahová csak a legjobb, legviccesebb, legfrappánsabb reklámok juthatnak be, mégpedig csillagászati árakon.

A Doritos október 8. és november 16. között már megversenyeztette reklám spotjait, a legjobb ötre szűkült mezőnyből pedig kettőt kell kiválasztania az arra szakosodottaknak. Az egyik film a közönség, a másik pedig a cég szakembereinek szavazatai alapján győzhet.

A tét nem kicsi, amelyik reklám ugyanis a USA Today reklámmérőjén az első lesz, 1 millió dollárt kasszíroz, a készítői pedig együtt dolgozhatnak Michael Bay-jel a Transformers legújabb részén, amit 2014 júniusán terveznek bemutatni. A második helyezett 600 000, a harmadik pedig 400 000 dollárt kap.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!