SZON - PR cikk

2017.05.04. 08:33

Tovább növekszik a SZABOLCS Takarék

A SZABOLCS Takarék (Nyíregyháza, Országzászló tér 4.) lakossági pozíciót megőrző, a mikro-, kis- és középvállalkozókat kiszolgáló, a térségi önkormányzatoknak, a helyi társadalom szereplőinek pénzügyi szolgáltatást nyújtó egyetlen nyíregyházi központú hitelintézet, mely a megye 40 településén, 41 kirendeltségben nyújt szolgáltatásokat ügyfelei számára.

A SZABOLCS Takarék (Nyíregyháza, Országzászló tér 4.) lakossági pozíciót megőrző, a mikro-, kis- és középvállalkozókat kiszolgáló, a térségi önkormányzatoknak, a helyi társadalom szereplőinek pénzügyi szolgáltatást nyújtó egyetlen nyíregyházi központú hitelintézet, mely a megye 40 településén, 41 kirendeltségben nyújt szolgáltatásokat ügyfelei számára.

Nyíregyházán - az Országzászló téri központ mellett – a Kossuth úton van jelen a hitelintézet. A kisvárdai és a mátészalkai régióközpontok mellett, teljes körű termékpalettát nyújt Újfehértó, Nagykálló, Fehérgyarmat, Balkány, Nagyecsed városaiban a megye pénzintézetének választott TAKARÉK. Előbbi fiókhálózat 2017. május 2-ától tovább bővült, melynek köszönhetően már Nyírbéltek körzetében is törekszik a lakosság és a vállalkozások igényeit maximálisan kielégíteni a hitelintézet.

- A Magyar Nemzeti Bank engedélyezte, hogy a Nyírbélteki Körzeti Takarékszövetkezet (4372 Nyírbéltek, Kossuth Lajos u. 16.) 2017. április 30. napjával beolvadjon a SZABOLCS Takarékszövetkezetbe – kezdi a beszélgetést Bede József a SZABOLCS Takarékszövetkezet elnök-igazgatója.

- Elnök úr! Milyen tényezők indokolták az egyesülési folyamat megvalósítását?

- Az egyesülésre okot adó körülmények – úgymint megváltozott pénzpiaci környezet, csökkenő kamatszintek, szomszédos működési területek, megfelelő társadalmi beágyazottság - figyelembevételével az egyesült hitelintézet alapvető célja a Nyírbélteki régióban a korábbi ügyfelek megtartása, a lakossági és kisvállalkozói szegmensben elért kapcsolatok ápolása, szélesítése, számukra komplex és versenyképes szolgáltatások nyújtása volt.

- Mit érzékelnek a fúziót követően a meglévő és leendő ügyfelei az új régióban a SZABOLCS Takarékszövetkezetnek?

- Az integrációs események tükrében, a garanciaközösség kiépítését követően a szövetkezeti hitelintézetek egységes piaci fellépésével, piaci bővülésével az ország egyik legbiztonságosabb, legnagyobb hálózatával rendelkező pénzügyi szolgáltatója jött létre. Előbbi formalizált üzleti megjelenés aktuális megnyilvánulása a TAKARÉK Személyi Kölcsön intenzív, országos kampánya.

Előző rendszer keretein belül az egyesült hitelintézet alapvető célja volt a befogadó intézménynél már kialakított, és működő folyamatok átültetése első lépésben a beolvadó takarékszövetkezet gyakorlatába, melyhez - a pénzügyi szolgáltatási színvonal emelkedésén túl - az egyesülést követő második lépésként méretgazdaságossági, hatékonysági okokból további előnyök kapcsolódnak.

- Milyen tervekkel rendelkeznek a jövőre vonatkozóan?

- A szolgáltatóképesség folyamatos javulását tartja szem előtt mind a menedzsment, mind a szakképzett dolgozói gárda. A Takarékszövetkezet kistérségi jelenlétének fejlesztésére, minél teljesebb körű elérés biztosítására igyekszik a modern pénzpiaci követelményeknek való megfeleléssel eleget tenni a jövőben már a Nyírbélteki régióban is. Itt kell megemlíteni, hogy a tavalyi évtől a Nyíregyháza, Országzászló tér 4. alatti központi fiókunk I. kategóriás MFB Pontként várja a vállalkozásokat az egész megyéből. A program keretében a központban, és további 6 MFB Pontként működő fiókunkban is lehetőség nyílik EU-s hitel- és vissza nem térítendő forrással kombinált hiteltermékeken kívül az MFB saját, kedvező feltételekkel elérhető pénzügyi termékeinek meglévő és leendő ügyfeleinkhez történő közvetítésére.

- Elnök Úr! Végezetül összefoglalná röviden az „TÖBB, MINT BANK” mottójuknak az aktualitását, jelentőségét?

- Ügyfélkapcsolataink alapjának a jövőben is a személyre szabott szolgáltatások, a helyismeret és a kölcsönös bizalom együttesének kell lenni. A megye legnagyobb Takarékszövetkezeteként törekszünk a bizalmi elvű, tartós, személyes ismereten alapuló ügyfélkapcsolatok kiépítésére, célunk a decentralizáltság előnyeinek és a helyben történő döntésből fakadó rugalmasság maximális kihasználása.

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában