Helyi közélet

2010.10.07. 10:02

Gyulán táboroztak a nyíregyházi verebek

<p>Nyíregyháza - A kölcseys diákoktól sokat hallottam a verébtáborról, melyre minden évben Gyulán és Sopronban kerül sor.</p>

Mindenki úgy gondolta, mindegy hová megyek, egy biztos, hogy nagyon jól fogom magam érezni. A kapott tájékoztató szerint a gyulai táborban nagyobb társasági életre van lehetőség, így én ezt választottam.

Autóbusszal utaztunk el a táborba. nem kellett sokáig várni az első programra. Debrecenben megálltunk, hogy körbejárjuk a Nagytemplomot, valamint megnézhessük alaposan a kiállított maketteket és képeket. Egy kis séta és újabb buszozás után megérkeztünk Gyulára, ahol hamar elfoglaltuk a számunkra legszimpatikusabb szobákat. Az első dolog, ami összehozta a csapatot, a televízió megszerelése volt. Fél óra hangyacsata után sikerült behoznunk egy csatornát, ami hatalmas áttörést jelentett számunkra. Az utazás fáradtságai azonnal elillantak, amikor elérkezett a délután, és felfedezőútra indultunk Gyulán.

Bánhatja, aki kihagyta

Másnap a nap csak úgy perzselt, ezért kiváló időzítés volt elmenni a gyulai strandra, ahol csodás napot tölthettünk el. Vacsora után hazamentünk, és teljesen fittnek éreztük magunkat, ezért úgy gondoltuk, még ma sem akarunk túl sokat aludni. Hál’ istennek tanáraink nagyon aranyosak voltak, ezért csak a késői órákban keltettek fel minket reggel. A harmadik napon Szegeden, a paprika városában tettünk egy kis túrát. Szinte az egész várost körbejártuk, még egy kis játszótéri mászókázásra is volt időnk, ahol készítettünk pár fényképet is. Volt egy szabad óránk Szegeden, így mi is körbejárhattuk a téren elterülő hatalmas butikláncolatokat. A nap végére kellőképpen fáradtak lettünk, és hazaindultunk. Vacsora közben máris a másnap programján zakatolt az agyunk, és észre sem vettük, amikor már újra a strand meleg medencéiben pancsoltunk.

A strandolós napok általában nagyon hamar elteltek. Majd elérkezett az utolsó este is. A Gyulai Várnapok keretében megrendezett Irigy Hónaljmirigy koncert és egy csodálatos tűzijáték részesei lehettünk. Nagyon jól éreztük magunkat, azt hiszem, ezt mindenki nevében mondhatjuk. Ezúton szeretnénk megköszönni ezt a lehetőséget az iskolának és legfőképp Bodnár Jánosné tanárnőnek és Márk Attila tanár úrnak, akik ezt a hetet ránk áldozták a nyárból. Igazán bánhatja, aki kihagyta!