Helyi közélet

2011.10.22. 18:40

Tisztességről és becsületről

Nyíregyháza - Szeptember 30-n a Nyíregyháza, Debreceni úti ÖMV benzinkútnál tankoltam. Bankkártyával fizettem, de elnéztem a töltőkút számát, és így hibás adatot adtam meg.

Nyíregyháza - Szeptember 30-n a Nyíregyháza, Debreceni úti ÖMV benzinkútnál tankoltam. Bankkártyával fizettem, de elnéztem a töltőkút számát, és így hibás adatot adtam meg. Emiatt természetesen az összeg is eltért attól, amit fizetnem kellett volna. A tévedésemet sajnos akkor nem vettem észre, mert siettem és az olvasószemüveg sem volt nálam. Így a fizetéskor nem vettem észre, hogy a kártyámra terhelt összeg több mint 20 ezer Ft-tal eltér attól, amennyit tankoltam. A hibámat én csak majdnem egy hónap múlva, a folyószámla kivonatom ellenőrzése során vettem észre. Azonnal kerestem az állomás vezetőjét, Csernyik Tamást, aki nagyon készségesen állt rendelkezésemre, és maximális együttműködéséről biztosított az eset körülményeinek tisztázása ügyében. Perceken belül vissza is hívott telefonon és közölte, hogy nem kell idegeskednem, a probléma megoldódott. Ugyanis a pénztárban dolgozó munkatársai, Kállai Anita és Makai Tímea a pénztártól távozásomat követően szinte azonnal észlelték a hibámat, de már nem tudtak erről nekem szólni, mivel siettem és már nem értek utol. A tévesen fizetett összeget – mint különbözetet – egy borítékban félretették és 3 héten át a pénztárban tartották, várva jelentkezésemet. Sok hozzáfűznivaló nem lehet a történethez. A két dolgozó tette önmagáért beszél. Ezúton is szeretném nekik elismerésemet és köszönetemet kifejezni, valamint a további életükhöz jó egészséget és nagyon sok boldogságot kívánni.

Név, cím a szerkesztőségben

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában