SZON - PR cikk

2016.06.10. 10:46

A Megállíthatatlan új Hilux: kamatmentes hitelre is!

  A LEGENDÁS TOYOTA HILUX, AMELY 1968-BAN JELENT MEG ELŐSZÖR, majd egy évvel később európai forgalmazása is megkezdődött, közel ötven éve meghatározó szereplője a globális pickup piacnak.

 

A LEGENDÁS TOYOTA HILUX, AMELY 1968-BAN JELENT MEG ELŐSZÖR, majd egy évvel később európai forgalmazása is megkezdődött, közel ötven éve meghatározó szereplője a globális pickup piacnak. Az új 2016-os modellt immár 7 éve, 2009-ben kezdte el tervezni a japán gyártó, ez idő alatt óriási gyakorlati tudást plántáltak az autóba.

A nyolcadik generációs Hilux elődeinek legendás hírnevéből építkezve még magasabbra emeli a lécet a robusztusság terén: új, még erősebb létravázával, megerősített platószerkezetével, tökéletesített összkerékhajtási jellemzőivel és megnövelt vontatási képességével minden eddiginél többet kínál a vállalkozások számára.

Külső formaterv - A robusztusság újraalkotása

Az új Hilux elődjénél 75 mm-rel hosszabb (5335 mm), 20 mm-rel szélesebb (1855 mm), ugyanakkor magassága (1815 mm) 45 mm-rel csökkent ahhoz képest.

Az az igáslovakra jellemző robusztusság és strapabíró tartósság, amely a Hilux összes eddigi generációját jellemezte, most a kifinomultság soha nem látott szintjével párosul, igazodva az egyre népesebb szabadidős vásárlói tábor elvárásaihoz, létrehozva a Hilux modellcsalád különleges vonzerővel bíró, vadonatúj generációját.

Az oldalt ‘Hilux’ felirattal ellátott lámpatestbe szerelt, új fényszórók a kerékdobra hátranyúlva még inkább kihangsúlyozzák az új modell megnövelt szélességét. A ‘Keen Look’ fényszóró-kialakítást lehetővé tevő, előremutató technológia a tompított világításhoz is nagyteljesítményű LED-eket alkalmaz (opció a High felszereltségű modelleken.), továbbá 12 fehér LED-ből álló nappali világítást kínál.

Az új Hilux oldalfalán az eddigi, kiemelkedő kerékdob helyett az első lökhárító egyetlen lendületes ívvel folytatódik az erőteljes első kerékívekben, ami kifinomultabb megjelenést eredményez.

Az új Hilux platója nagyobb, strapabíróbb és praktikusabb, mint eddig. A plató teljes szélessége az eddigi 1544 mm helyett kategóriaelső 1645 mm. A hátfal erősebb forgópántot kapott, az ajtót nyitott helyzetében megtámasztó teleszkópokat erős acél konzolok tartják.

Maga a plató is ellenállóbb lett, így be- és kirakodás során kevésbé fenyeget a deformáció, a sérülés veszélye. A padló bordáit áttervezték; a padlólemezt kereszttartók erősítik. A homlokfalat megerősítették, valamint optimalizálták a kerékív-merevítő borda és a hátfal szerviznyílás-fedél alakját.

 

Belső kialakítás - Tartós és kifinomult, innovatív technológiákkal

A középkonzolt egy beépített, masszív, táblaszámítógép-szerű, 7 colos érintőképernyős multimédiás rendszer uralja. A prémium minőségű, kapacitív érintőfelületről könnyen és ösztönösen vezérelhető rendszer a még egyszerűbb kezelhetőség érdekében közelebb került az első ülésekhez.

Az új műszeregységben a nagyméretű, letisztult rajzolatú, analóg sebesség- és fordulatszámmérő között egy színes, 4,2 colos TFT multi-információs kijelző található. Az ezen megjeleníteni kívánt tartalmat a vezető gyorsan és könnyedén módosíthatja a kormánykeréken elhelyezett kapcsolók segítségével. A vezetéshez elengedhetetlenül fontos adatok a képernyő legfelső szegmensében jelennek meg, így ezek leolvasásához a vezetőnek minimális mértékben kell levennie szemét az útról.

A belső tér szabadidős hangulatú kialakításával összhangban a sebességváltó karja rövidebb, így a váltások határozottabban, személyautósabban hajthatók végre. Mostantól a váltókar melletti, könnyen használható kapcsolók szolgálnak az üzemmódváltásra, valamint az összkerékhajtás aktiválására.

Új 2.4 D-4D motor

Az új Toyota Hilux megrendelhető a vadonatúj 2.4 D-4D globális dízelmotorral (GD). Az új, 16 szelepes DOHC négyhengeres erőforrás változó geometriájú turbófeltöltőt és köztes töltőlevegőhűtőt alkalmaz. A 2393 köbcentiméteres motor maximális teljesítménye 110 kW/150 LE percenkénti 3400-as fordulatszámon, legnagyobb forgatónyomatéka 400 Nm 1600 és 2000/perc között.

Az összkerékhajtás esetében választható a hatfokozatú kézi vagy automata sebességváltó. Mindkét sebességváltót egyaránt teljes körűen átdolgozták, megnövelve élettartamukat, javítva kissebességű vezethetőségüket, és általánosságban csendesebb, finomabb váltásokat biztosítva, a motor teljesítményének maximális kihasználása mellett.

Minden modellváltozat végsebessége 170 km/óra, álló helyzetből 12,8 (6A/T), illetve 13,2 (6M/T) másodperc alatt érik el a 100 km/óra sebességet.

Az új motor 9 százalékkal takarékosabbak elődjénél. A 2.4 D-4D erőforrás átlagos üzemanyag-fogyasztása akár 7,1 l/100 km*, a CO2-kibocsátási minimum 187 g/km*.

A Hilux érkezése

  • június 24-25 között a „Megállíthatatlan Nyílt Napok” keretében ismerheti meg a TOYOTA TITÁN bemutató autóit, az első ügyfélmegrendeléseket júliusban teljesítjük. Az értékesítés már megkezdődött.
  •  

    Bevezető ajánlat

    0% kamat! Jobb, mint a Növekedési Hitel! 0% kamatozású hitel mikro-, kis- és középvállalkozások részére.

    Vásároljon MOST új Hilux vagy Proace haszonjárművet a GINOP-8.3.1-16 pályázat "mikro-, kis- és középvállalkozások versenyképességének növelése" célú hitelprogram segítségével.

    A beadás folyamatos 2016.06.10-től, a benyújtás értékesítési tanácsadóinkon keresztül történik. Kezelési költség, rendelkezésre tartási jutalék és előtörlesztési díj nincs, pályázata elkészítése is ingyenes!

    Úgy gondoljuk, nem kell részleteznünk, milyen kedvező ez a lehetőség. A keret korlátozott, kérjük jelezze finanszírozási igényét a lehető leghamarabb!

    Részletek: www.toyotatitan.hu

    Ezek is érdekelhetik

    Hírlevél feliratkozás
    Ne maradjon le a szon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

    Rovatunkból ajánljuk

    További hírek a témában