Hirdetés

2023.12.07. 00:00

A Groupama mindennél jobban hisz a személyes kapcsolattartásban

Manapság milyen szerepet tölt be a biztosítás a társadalomban? Mitől is fair egy biztosító, és vajon milyen valós megoldásokkal tudja támogatni ügyfeleit? Miért lényeges a személyes tanácsadás? Többek között ezekre a kérdésekre kaphattak választ az érdeklődők a Groupama Biztosító nyíregyházi, információkban bővelkedő partnertalálkozóján az impozáns Hunguest Hotel Sóstó konferenciatermében.

PR cikk

A Groupama Biztosító kiemelten fontosnak tartja, hogy a nehezebb gazdasági környezetben még több segítséget nyújtson ügyfeleinek, többek között ezért is szervezett partnertalálkozót Nyíregyházán az év vége felé közeledve.

A biztosítótársaság pénzügyi és gazdasági szakértők bevonásával próbált segítséget nyújtani a helybéli prominens vállalkozóknak és lakossági ügyfeleinek abban, hogy könnyebben eligazodjanak ebben a megpróbáltatásokkal teli környezetben.

Pogátsa Zoltán, az ismert közgazdász-szociológus a partnertalálkozó résztvevőinek a magyar és a nemzetközi gazdaság meghatározó folyamatairól beszélt, kitérve az euró-forint árfolyam, az infláció, a reálbérek és a megtakarítások alakulására is.

Alexandre Jeanjean, a Groupama Biztosító vezérigazgatója
Fotó: Sipeki Péter

A Groupama sikeressége a fair üzletfilozófiában rejlik

Alexandre Jeanjean, a Groupama Biztosító vezérigazgatója előadásában hangsúlyozta, hogy vállalatuk működésének hajtóereje az ügyfelek közössége iránt tanúsított felelősség és fairség.

– A mostani nehezebb gazdasági környezetben mindannyiunknak nehézségekkel kell szembenéznünk, ilyenkor pedig partnereink kiemelt korrektséget és segítséget várnak el tőlünk. Mi nem hiszünk csak az online megoldásokban, mivel egyáltalán nem biztos, hogy egyedül minden könnyen és zökkenőmentesen elintézhető, nem is beszélve a személyre szabott tanácsadásról. Szükség van egy jó szakemberre, aki ért az ügyfél nyelvén, és hozzá tudja segíteni őt a lehető legjobb megoldáshoz. Eredményeink magukért beszélnek, hiszen ügyfélkörünk folyamatosan növekszik, mára már 2 millió hazai ügyfél számára nyújtunk biztosítási szolgáltatásokat – hangsúlyozta a vezérigazgató.

Bárdos Tamás, a Groupama Biztosító személybiztosítási termékmenedzsment szakértője
Fotó: Sipeki Péter

Megtakarítás szabadon

A Groupama Biztosító legfrissebb országos kutatása szerint az emberek leginkább azon váratlan eseményektől félnek, amelyek saját maguk vagy szeretteik egészségével kapcsolatosak, mint például egy betegség, rokkantság vagy váratlan haláleset. Ezek a félelmek ugyanakkor nehezen számszerűsíthetők, és a bekövetkezésük valószínűségével sem vagyunk általában tisztába.

– Valljuk, hogy ezekről az érzékeny témákról személyesen kell beszélnünk ügyfeleinkkel – ezt már Bárdos Tamás, a Groupama Biztosító személybiztosítási termékmenedzsment szakértője mondta el előadásában. – Az öngondoskodás fontosságával szinte mindenki egyetért, azonban az a tapasztalat, hogy a magyar emberek a gyakorlatban inkább vagyontárgyaikat védik, mint saját magukat. Az életbiztosítások pedig pont akkor nyújtanak segítséget, amikor a legnagyobb a baj.

A megtakarítási életbiztosításokat érintve Bárdos Tamás elmondta, hogy rendkívül rugalmas lehetőséget kínálnak: Next Életbiztosításukat szerződéskötési díj nélkül lehet indítani, bármikor lehet befizetni vagy költségmentesen kivenni a megtakarítás összegéből. Ezzel a konstrukció segít az ügyfeleknek abban, hogy mindig az élethelyzetükhöz igazodóan gyarapíthassák vagy adott esetben használhassák fel megtakarításukat. A megfelelő anyagi védelmet nyújtó szint eléréséig pedig ajánlott kockázati életbiztosítást kötni, mely segít, hogy a pénzügyi biztonság addig is maximális legyen – hívta fel a figyelmet a szakértő.

Gönczi Csaba, a Groupama Biztosító szabolcs-szatmár-beregi üzleti igazgatója
Fotó: Sipeki Péter

A régióban is felkészült tanácsadók segítik az ügyfeleket

Gönczi Csaba, a Groupama Biztosító szabolcs-szatmár-beregi üzleti igazgatója kiemelte, hogy a partnertalálkozóik által sokkal közelebb tudnak kerülni az ügyfeleikhez, ami azért fontos, mert kötetlenebb környezetben tudják megosztani egymással a tapasztalatokat, a nehézségeket, az ötleteket, valamint a terveket.
A szakember közölte, hogy jelenleg a nyíregyházi igazgatóságon 52 tanácsadó dolgozik és 42 ezer ügyfél tartozik hozzájuk.

– Az elődeim mintegy 20 éves munkájának köszönhető mindaz, ahol most tartunk. Ezt szeretném megőrizni, becsben tartani és fejleszteni – jegyezte meg Gönczi Csaba. – Sokaknak kényelmes, ha az online térben tudják intézni ügyeiket, ugyanakkor azt vettük észre, hogy nagyon fontos az ügyfeleknek, hogy legyen egy segítőkész tanácsadó, akihez bizalommal tudnak fordulni, és akitől a biztosítással kapcsolatos kérdéseikre érdemi választ kaphatnak. Ebben nagy segítség lesz, hogy hamarosan minden kollégánk eléri majd új és innovatív ügyfélkiszolgáló felületünket, melynek segítségével tovább javíthatjuk szolgáltatásunk színvonalát és gyorsaságát. Büszkék vagyunk arra, hogy a Groupama Biztosító dobogós pozíciót tölt be a hazai piacon, mi pedig a Groupama Biztosítón belül az öt legnagyobb igazgatóság egyike vagyunk, ami pozitív visszajelzése a munkánknak. 

www.groupama.hu 

PR-CIKK

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában