2012.12.02. 11:12
Olvasónk írja: „Aláírásgyűjtés” az ügyfélszolgálaton
Nyíregyháza - Bevallom, engem is kíváncsivá tett az UPC tájékoztató levele, amelyben a ráutaló magatartással létrejövő szerződéscseréről írtak.
Nyíregyháza - Bevallom, engem is kíváncsivá tett az UPC tájékoztató levele, amelyben a ráutaló magatartással létrejövő szerződéscseréről írtak.A Kelet-Magyarországban megjelent cikket elolvasva, amelyben arról írtak, hogy a hatóság is gyanúsnak találta az eljárást, megerősített abban, hogy személyesen járjak az ügy végére.
A minap befáradtam a cég nyíregyházi ügyfélszolgálatára, ahol már igen sokan vártak érdemi válaszra ugyanebben a kérdésben. Amikor kértem, hogy a nevemre szóló levél alján vagy külön visszaigazolásban rögzítsék, hogy nemet mondok az ajánlatukra, ők mondtak nemet! Több ott lévő ügyféllel együtt egy nyilatkozatot készítettünk, amelyben ez áll: „Alulírottak, a mai napon megjelentünk a UPC ügyfélszolgálatán, hogy bejelentsük: a ráutaló magatartással kapcsolatos szerződési ajánlatot nem kívánjuk elfogadni, ragaszkodunk az eredeti szerződéshez. Erről a bejelentésről írásbeli igazolást kértünk, amelyet az ügyintéző megtagadott, arra hivatkozva, hogy elegendő a jelzésünket a számítógépes rendszerükben rögzíteni”.
Tizenketten írták alá a nyilatkozatot, köztük én is. Várjuk, mi történik. Jó esetben nem módosítják a meglévő szerződésünket, ha mégis, kezünkben a papír. De mit tehet az, aki jelezte nemleges döntését, megelégedett a számítógépes bejegyzéssel, és mégis... Hogyan bizonyíthatja igazát?
Heli Gézáné, Nyíregyháza