SZON - PR cikk

2015.03.30. 09:45

(Tér)Hódító „Vitara” a Carmonál

Odatették magukat. Röviden tömören ennyi. Még a kritikusok is bólintottak a Suzuki újragondolt városi terepjárójára. Tény, hogy a Vitara egy méltán sikeres korábbi modell alaposan újragondolt fejlesztése, ami lendületes élettempójú tulajdonosai minden igényére válaszol.

Odatették magukat. Röviden tömören ennyi. Még a kritikusok is bólintottak a Suzuki újragondolt városi terepjárójára. Tény, hogy a Vitara egy méltán sikeres korábbi modell alaposan újragondolt fejlesztése, ami lendületes élettempójú tulajdonosai minden igényére válaszol.

Egyáltalán nem véletlen, hogy a régi Swiftesek, SX-esek erre cserélnek, s a Vitara hosszú idő óta nem látott érdeklődést vált ki. Sok új érdeklődő jelenik meg a Carmo Suzuki szalonjában, olyanok is, akik eddig nem számoltak a Suzuki-val. Tudatos, korrekt üzleti magatartás eredménye az ügyfelek több mint 22 éve meglévő töretlen bizalma is a Carmo Suzuki-ban. Mindig is szimbiózis bizalmi kapcsolatra törekedtek az ügyfeleikkel, így az is sokat jelent, ha ifj. Nyitrai Gábor azt mondja: hiszünk az autóban!

- A Vitara modelltörténete 30 évre tekint vissza. Újragondolását a napjainkra megváltozott felhasználói igény vezérelte, így olyan funkciókkal is felruházták a Vitarát, amelyek ebben a kategóriában még egyáltalán nem megszokottak.

Grab your field” (Tiéd a tér) – ez volt a négy éven át tartó fejlesztés mottója, mely megtartotta a Suzuki szabadidő autóinak legjobb tulajdonságait – ilyen a gazdaságos üzemanyag-felhasználás, a mechanikai energiaveszteség mérséklése, az aerodinamikai szempontok szerint optimalizált forma és az automatikus motorleállító–motorindító rendszer. A Vitara most nagyon kedvező ár-érték aránnyal kecsegtet: a középkategóriás felszereltséghez radaros féktámogató rendszer (RBS) és adaptív sebességtartó (ACC) is tartozik.

- A Vitara össztömege alig lépi át az ezer kilót, ugyanis a felhasznált acél jelentős része ultramagas nagy szilárdságú acél, melynek alacsony tömege a kiemelt biztonság mellett jótékonyan hat a fogyasztásra is. Az aktív és passzív biztonsági rendszerek révén kategóriájának egyik legbiztonságosabb autója lett. Bár rengeteg extra tartozik az alapmodellhez is – bluetooth-os kijelző, multifunkciós kormánykerék – a felszereltségi szintek szinte minden kategóriában figyelemre méltó szolgáltatást nyújtanak 3.790.000 Ft-tól!

 

 

 

Modelltörténet

 

1968: Elkészül az első Suzuki LJ terepjáró

1974: Indul Jimny, később Samurai expotja

1988: Bemutatják a Vitara három ajtós változatát, benzines, később dízel változatban

1998: Megérkezik Suzuki Grand Vitara - 1,6 literes 106 lóerős VVT benzines, 2,0 literes 140 lóerős benzines, 2,4 literes 168 lóerős VVT benzines, 3,2 literes 232 lóerős benzines, valamint egy 1,9 literes 129 lóerős DDiS dízel motor.

2006: Vitara XL-7 előbb az USA-ban ma már Magyarországon is csak benzines szériában vásárolható

2015: Esztergomban legördül a gyártósorról az új Vitara. A Magyar Suzuki évi 50 ezres gyártását 165 ezerre áttervezi.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában